عنایتی گفت: همه جای دنیا حرف اول و آخر را سرمربی می زند. امیرخان هم با دستیارانش مشورت می کند و دستیاران او مجسمه نیستند.

سایت فوتبال ايران نوشت: رضا عنايتي معتقد است كه استقلال براي دلجويي از هوادارانش بايد دربي تهران را برد پشت سر بگذارد.او در مورد وضعيت استقلال،نتايج ضعيف اين تيم و مسائل مختلف ديگر به سوالات خبرنگار سايت فوتبال ايران پاسخ مي دهد..
قبول داري استقلال حتي براي كسب سهميه هم شانس كمي دارد؟
ما در اين چند بازي خيلي شانس ها را از دست داديم ولي نااميد نيستيم.براي ما اين مهم است كه در 3 بازي بعدي نتايج خوبي كسب كنيم و فصل را به خوبي به پايان برسانيم.يكي از بازي هاي هم مقابل پرسپوليس در آخرين هفته است كه بسيار مهم و حيثيتي است.
چطور؟
چون ما در اين فصل خوب نتيجه نگرفتيم و حالا برايمان مهم است كه دربي را ببريم.ما براي دلجويي از هواداران بايد پرسپوليس را شكست بدهيم هر چند كه اصلا بازي آساني نيست و پرسپوليس هم براي برد در دربي انگيزه زيادي دارد.
برخي معتقدند قلعه نويي از دستيارانش مشورت نمي گيرد.نظر خودت چيست؟
همه جاي دنيا حرف اول و آخر را سرمربي مي زند.اميرخان هم با دستيارانش مشورت مي كند و دستياران او مجسمه نيستند.با اين حال وقتي نتيجه گرفته نمي شود اين حرف و حديث ها به وجود مي آيد.
در مورد مشكلات مالي استقلال چه صحبتي داري؟
حرف ها را قبلا زده ايم.به نظرم استقلال ضربه شديدي از مشكلات مالي خورد.وقتي بازيكن در زمين تمركز نداشته باشد همه چيز به هم مي ريزد و تيم هم نتيجه نمي گيرد.
خودت تا الان چقدر از استقلال گرفتي؟
من تا الان فقط 20 ميليون تومان گرفتم.
فصل بعد هم در استقلال مي ماني؟
الان فقط به 3 بازي پاياني فكر مي كنم.اصلا معلوم نيست استقلال مرا فصل بعد بخواهد يا نخواهد.
فكر مي كني قلعه نويي بماند؟
من نمي دانم چه اتفاقي خواهد افتاد.مديرعامل سرمربي را انتخاب مي كند نه من!
دوست داري كدام تيم قهرمان ليگ برتر شود؟
همه مدعيان را دوست دارم.فكر نمي كنم درست باشد از يك تيم اسم ببرم.
راستي در مورد قرعه كشي ليگ قهرمانان اروپا چه صحبتي داري؟
من طرفدار شديد بارسلونا هستم و خيلي ناراحتم كه بايد با بايرن مونيخ كه يكي از قطب هاي فوتبال اروپا است بازي كند.من پپ را دوست دارم ولي اميدوارم كه بارسا اين بازي را ببرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =