ایسنا نوشت:

فرزند «فریدون حافظی» نسبت به دو طبقه شدن قبر پدرش در قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) اعتراض کرد.

نازیلا حافظی اظهار کرد: چهارشنبه هفته پیش از خانه موسیقی با مادرم تماس گرفتند و گفتند که قطعه‌ی هنرمندان پر شده است و باید قبرها دو طبقه شوند. همچنین گفتند شما چه بخواهید چه نخواهید این اتفاق می‌افتد.

او ادامه داد: در نهایت، برگه‌ای را برای مادر من آوردند و از او خواستند آن را امضا کند. سن مادر من زیاد است و برای انجام این کار، هیچ مشورتی هم با من نشد.

حافظی بیان کرد: افرادی مانند پدر من، انگشت‌شمار هستند. نباید با هنرمندان قدیمی این‌گونه برخورد شود و به آن‌ها بی‌حرمتی کنند. حتی وقتی پدر من در قید حیات بود با ایشان درست برخورد نشد. او در زمان حیات، ماهی 180 هزار تومان حقوق می‌گرفت. به نظر شما این بی‌حرمتی نیست؟

وی افزود: اگر قرار است که قبرها دو طبقه شود، آیا درست است که اول به سراغ استادان این مملکت بروند؟ مگر وقتی این‌ها در قید حیات بودند کاری برای آن‌ها کردند که حالا این اقدام را انجام می‌دهند؟

فریدون حافظی نوازنده‌ی تار و سه‌تار بود و در زمان حیاتش قطعات زیادی ساخت. او تا واپسین روزهای زندگی‌اش به تربیت شاگردانش مشغول بود. این هنرمند خردادماه سال 92 در سن 87سالگی از دنیا رفت.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    7 11
    دوطبقه شدن قبر چه ربطی به بی حرمتی داره آخه؟
  • بی نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    1 4
    دوست عزیز خبر داری بهشت زهرا و نیز قطعه هنرمندان پر شده و سمت کهریزک قبور 3 طبقه در قطعات جدید استفاده می شوند . قرار گرفتن 2 هنرمند در 2 طبقه درکنر هم در کدام منطق بی احترامی است.
  • بی نام A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    1 0
    دوستان ابتدا خودتان را به جای ان خانم بگذارید و سپس قضاوت نمایید .