برگزاری اولین نشست استان شناسی و نخستین جشنواره مطبوعات از اهم فعالیت های سال جاری ارشاد زنجان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری اولین نشست استان شناسی با حضور شخصیت های علمی، فرهنگی و هنری در محل نمایشگاه­های بین المللی کتاب تهران خبر داد.

ناصر مقدم با اعلام این خبر گفت: این برنامه با قابلیت های فرهنگی در روز22 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم رسانه­ ها در اطلاع­ رسانی این رویداد مهم همکاری بیشتری داشته باشند. وی با تاکید ارتقا حقوق شهروندی در بین عموم هم استانی­ ها عنوان کرد: این موضوع بسیار مهم به عنوان یکی از سیاست­ های دولت تدبیر و امید بوده و در این راستا در کارگروه­ های این اداره کل به این موضوع بسیار مهم توجه ویژه داشته ایم.

مقدم با تاکید بر نقش فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای بالا بردن توسعه و نشاط اجتماعی بیان کرد: برگزاری اولین جشنواره هفته طنز در دهه ولایت با حضور میهمانان خارج استان جزو برنامه های این اداره کل در سطح استان با همکاری دستگاه­ها خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزاری اولین جشنواره مطبوعات در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه مطبوعات را یادآور شد و افزود: در این جشنواره به نفرات برتر در بخش­های مختلف داستان نویسی، گزارش نویسی، انتخاب سردبیر و مدیر مسئول نمونه و سایر حوزه ها جوایز ارزنده اعطا خواهد شد.

مقدم انتخاب غرفه­ های نمونه به لحاظ غرفه ­آرایی را جزو دیگر برنامه ­های جنبی این جشنواره بیان کرد و افزود: این طرح برای اولین بار برگزار می­شود و قصد داریم با این اقدام رغبت و انگیزه صاحبان جراید را برای حضور پربار در نمایشگاه بالا ببریم.

وی راه ­اندازی هنرستان هنرهای زیبا در زنجان و جذب دانش­ آموزان دوره دبیرستان برای ادامه تحصیل در رشته­ های مختلف هنری را یادآور شد و افزود: در کنار راه اندازی این هنرستان، مرکز آموزش علمی- کاربردی فرهنگ و هنر در رشته­ های سینما، انیمیشن، خبرنگاری و روابط عمومی نسبت به جذب دانشجو اقدام خواهد کرد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =