رییس دانشگاه پیام نور گفت: انتظار من از مجموعه عوامل برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور این است این مسابقات به بهترین نحو و در شأن و منزلت قرآن برگزار شود

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین  منطقه مازندران اسدالله دیوسالار  امروز 6 اردیبهشت ماه 94 در نشست با  خبرنگاران و عوامل برگزاری نوزدهمین دوره  مسابقات سراسری قرآن و عترت  دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: همه برنامه ها و مسابقات قرآنی برای این است که قران در دل و جان ما وارد شود.

وی با تشکر از مدیر فرهنگی و اعضای سیاست گذاری ، افزود:  همه مدیران و دست‌اندرکاران این مجموعه تا کنون زحمات زیادی کشیدند و باید این مسابقات را به صورت ویژه به آن توجه شود.

رییس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه باید تلاش کنیم قرآن در متن زندگی وارد شود، تصریح کرد: قرآن کریم لبریز از نکات علمی و تاریخی اخلاقی و ... است و باید این کلام الهی را در زندگی‌مان جاری کنیم.

وی افزود: یکی از بحث‌های مهم در مسابقات قرآن این است که پیام این مسابقات قرآن  به همه کشور برسد و رسانه‌ها نقش پررنگی در نیل به این هدف دارند.

دیوسالار گفت: انتظار من این است این مسابقات به بهترین نحو و در شأن و منزلت قرآن باشد.

گفتنی است: نوزدهمین دوره  مسابقات سراسری قرآن و عترت  دانشجویان دانشگاه پیام نور  در روز بیستم  از شرکت‌کنندگان پذیرش  می‌شود و در روز 23 اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =