وزارت فرهنگ چین رقص برهنه را در مراسم خاکسپاری مردگان که در روستاهای چین برگزار می‌شود ممنوع کرد.

این وزارتخانه استفاده از رقصندگان برهنه را در این‌گونه مراسم غیرقانونی دانسته و گفته چنین برنامه‌هایی اخلاق اجتماعی را به فساد می‌کشاند.اینجا را ببینید.


عبدالحسن برزیده درباره‌ی لزوم حمایت مدیران صداوسیما از برنامه‌ها و هنرمندان رادیو و تلویزیون، به انتقادات اخیری که درباره سریال «در حاشیه» مطرح شد اشاره کرد و گفت: اتفاقا در این مورد خاص، مدیران تلویزیون از «در حاشیه»ی مهران مدیری حمایت کردند وگرنه این مجموعه اصلا پخش نمی‌شد.اینجا را ببینید.
20سریال تلویزیونی را که با دلایل مختلف مورد اعتراض بخشهایی از جامعه قرار گرفته است. اینجا را ببینید.

درمیزگرد اخیر گفتگوی ویژه خبری، برخورد مردم با اخباری که در شبکه های موبایلی و اجتماعی می پیچد، به عنوان یک آسیب نوپدید بررسی شد. یکی از مهمانان می گفت باید سواد مردم را بالا برد و دیگری معتقد بود باید شبکه های موبایلی محدود شوند.اینجارا ببینید.

رئیس سازمان استاندارد به موضوع پالم در لبنیات اشاره کرد و گفت:‌ لبنیات مجاز به داشتن پالم را از 8 به یک مورد رساندیم.وی با اشاره به وجود پالم در ماست‌های پرچرب گفت: چندین مورد ماست‌های صادر شده به عراق به ایران باز گردانده شد چون حاوی پالم بود و ما مجبور شدیم که آن را معدوم کنیم.اینجا را ببینید.

واژه "دلواپس" از آنجايي وارد ادبيات سياسي مردم ما شد که منتقدان دولت يازدهم خود را دلواپسان برنامه هسته اي خواندند. اما اين روزها وقتي سخن از "دلواپسان" مي آيد منظور همان منتقدان دولت يازدهم هستند. اما موضوع اين گزارش، "دلواپسان" دولت قبلي است. در حقيقت در ادامه خواهيم ديد که در دولت قبلي چه کساني "دلواپس" بودند و علت "دلواپسي" آن ها چه بود.اینجا را ببینید.


بامداد امرور حجت الله خطیب مدیر پیشین پرسپولیس پس از 2 سال مبارزه با سرطان دار فانی را وداع گفت.اینجا را ببینید.
17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411760