۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

خبرگزاری خبرآنلاین - البرز:رئیس کمیته فوتسال کشورمان صبح امروز به کرج آمد تا در حاشیه جلسه شورای شهرکلانشهر کرج با مسئولان اجرایی این شهرستان در خصوص رفع مشکلات تیم مقاومت به رایزنی بپردازد.

افتخاری در این جلسه دقایقی با محمود دادگو رئیس شورای شهر کرج در خصوص تیم فوتسال مقاومت کرج در لیگ برتر به گفتگو پرداخت.
تیم مقاومت، فصل گذشته شرایط بسیار سختی را از نظر مالی در لیگ برتر فوتسال سپری کرد و فراز و نشیب هایی در لیگ برتر داشت به طوری که مقاومت با پیروزی در هفته آخر مقابل شهروند ساری توانست در لیگ برتر ماندنی شود.
رئیس کمیته فوتسال در خصوص جلسه خود با رئیس شورای شهر کرج به همکار ما گفت: از آنجایی که تیم مقاومت توانست در هفته پایانی در لیگ برتر ماندنی شود جلسات متعددی را برای رفع مشکلات این تیم در دستور کار خود قرار دادیم در همین ارتباط بنده با رایزنی های که با مسئولان شهر داشتیم از این عزیزان خواستیم تا شرایط را برای حضور پر قدرت این تیم در رقابت های لیگ برتر فوتسال فراهم نمایند. خوشبختانه رئیس شورای شهر، خود فوتبالی هستند و قول کمک های خوبی را دادند.
افتخاری که از ساختمان شورای شهر خارج می شد ضمن ابراز امیدواری از جلسه ای که با رئیس شورای شهر کرج داشت عنوان کرد: جلسه بسیار خوبی بود و امیدوارم مسئولان کلانشهر کرج از نظر مالی و امکانات ورزشی، محل تمرین ، اسکان، همکاری لازم را با تیم مقاومت انجام دهند.
وجود کارخانه های متعدد و بزرگ در کرج یک نعمت بزرگ برای ورزش می باشد چرا که آنها به راحتی می توانند تیم های ورزشی این شهر را حمایت نمایند و از طرفی برند وتبلیغات کالای آن شرکت از طریق صنعت فوتبال در رسانه ها عرضه شود.
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان، در خاتمه گفت: امیدوارم تیم مقاومت مثل فصل قبل دچار مشکلات مالی نشود و انشااله شاهد حضور تیمی خوب و قدرتمند از البرز در لیگ برتر باشیم چرا که کرج از نظر فوتسال بسیار مستعد می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =