۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

میزان نوشت:

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید در پنج استان کشور خبر داد و گفت: توصیه می‌شود افراد از تردد غیر ضروری در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

فریبا گودرزی  درباره وضعیت هوا طی سه روز آینده اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز وزش باد شدید برای استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی،جنوب خراسان رضوی، هرمزگان و بخش‌هایی از استان کرمان پیش بینی شده است که در پاره ای از نقاط می توان طوفان گرد و غبار را نیز به همراه داشته باشد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که توصیه می‌شود تا از تردد غیر ضروری در محورهای مواصلاتی این مناطق خودداری شود، افزود: در واقع با توجه به وزش باد شدید آب‌های خلیج فارس نیز مواج شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به این مطلب که در ساعات بعدازظهر و ساعات پایانی فردا بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق را برای ارتفاعات استان چهارمحال و بختیاری همچنین کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است، افزود: این سامانه بارشی روز سه شنبه به بخش‌های غرب، شمال غرب، ارتفاعات مرکزی و جنوبی زاگرس و بخش‌هایی از مرکز، دامنه های جنوبی البرز و بخش‌هایی از شرق کشور کشیده خواهد شد.

گودرزی در خاتمه به وضعیت هوا در پایتخت اشاره کرد و گفت: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری و گاهی با وزش باد همراه است و برای روزهای آینده افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

 

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =