کمپانی تیونینگ ZR Auto از جدیدترین پورشه 911 تغییر یافته رونمایی کرد. ظاهرا GT2 RS از برترین تیپ یعنی 911 Turbo نیز پیشی گرفته است، اما این زیبای آلمانی از نظر فنی و عملکرد به پای آن نخواهد رسید. با استفاده از تجهیزاتی همچون کیت بدنه Techart، سپرهای جلو و عقب جدید، رکاب جانبی، باله عقب، بادشکن جلو و رینگ‌های قرمز رنگ زیبا، ظاهر این اتومبیل منحصر به فرد تا اندازه قابل توجهی ارتقا یافته است.

در زیر کاپوت شما شاهد پیشرانه ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر خطی DOHC مجهز به دو توربوشارژر خواهید بود، در حالی که از اینترکولر، سیستم تزریق سوخت، میل بادامک ارتقا یافته، سیستم اگزوز عملکرد بالا و بسیاری دیگر بهره می‌برد. 

همچنین تا اندازه‌ قابل توجهی ارتقا بدنه با سیستم انتقال قدرت بهبود یافته مطابقت دارد. در زیر کاپوت شما شاهد پیشرانه 3.6 لیتری 6 سیلندر خطی DOHC مجهز به دو توربوشارژر خواهید بود، در حالی که از اینترکولر، سیستم تزریق سوخت، میل بادامک ارتقا یافته، سیستم اگزوز عملکرد بالا و بسیاری دیگر بهره می‌برد. نتیجه کار داشتن قدرتی بالغ بر 714 اسب بخار، شتاب صفر تا صد 3.3 ثانیه و حداکثر سرعت 334 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

منبع:تسنیم
17282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قاسم ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 2
    چرا ايقد سرعتش كمه اين كه خيلي قدرت داره
    • rmz A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
      5 0
      فکر نکنم قدرت ربطی به سرعت داشته باشه.. چون مثلا یک تریلی خیلی قدرت داره ولی سرعت نه.. در ضمن سرعتشم اونقدر هم پایین که نیست....334 کیلومتر هم خیلیه.
  • امير ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    11 3
    يعني از پرايد وانت بهتره؟؟؟