واحد مرکزی خبر نوشت:

رئیس جمهور آمریکا بر تلاش جدی برای آزادی جیسون رضائیان تاکید کرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر، باراک اوباما در ضیافت سالانه خبرنگاران و روزنامه نگاران آمریکایی در واشنگتن حاضر شد و گفت:«روزنامه نگاری و فعالیت خبری نقش مهمی در نشر ارزشهایی دارد که از آن برخوردار هستیم.

رسانه ها صدای افراد به حاشیه رانده و محروم هستند. می خواهیم اینجا یاد خبرنگارانی را زنده نگاه داریم که به گونه ای ناعادلانه در سراسر جهان زندانی شده اند. جیسون رضائیان خبرنگار آمریکایی از جمله این افراد است. وی از نه ماه پیش به علت نوشتن مطالبی که چیزی فراتر از ترس و امید مردم ایران است، در تهران زندانی است. او مطالبی را برای واشنگتن پست نوشته که برای وجه انسانی مشترک بوده است.

علی رضائیان برادر جیسون رضائیان امشب اینجا حضور دارد. خودم به او گفته ام تا وقتی جیسون را صحیح و سالم نزد خانواده اش بازنگردانیم، آرام نخواهیم نشست. این روزنامه نگاران و بسیاری از روزنامه نگاران دیگر، به کار خود به چشم چیزی فراتر از کار حرفه ای نگاه می کنند. آنها به کار خود به چشم مسئله ای نگاه می کنند که برای خیر عمومی است.»

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 1
    خداییش به این جیسون میاد که جاسوس باشه؟ همون اسمش که جیسون است تابلوست که نمی تونه جاسوس باشه. جاسوسی که نمی تونه درست فارسی حرف بزنه و بخونه و بنویسه می تونه جاسوس باشه؟ اینها اصلا نمی دونن جاسوس ها چه جور آدمهایی هستند. باید یک کلاس آموزشی براشون بذاریم.