مهر نوشت:

تهیه کننده سریال «دردسرهای عظیم ۲» از اینکه تاکنون ۱۵ درصد از سریال به تصویربرداری رسیده است و اینکه اثر همزمان هم تدوین می شود سخن گفت.

مهران مهام در گفتگو با اشاره به اینکه این روزها به طور شبانه روزی مشغول ساخت «دردسرهای عظیم ۲» برای شبکه سوم سیما هستند، گفت: «این روزها در لوکیشنی در شهرک غرب در حال ساخت این سریال هستیم و به تناسب فیلمنامه گاهی شب تا صبح و گاهی صبح تا شب درگیر پروژه و تصویربرداری می شویم.»

او ادامه داد: «در صحنه هایی که تصویربرداری شد فریده سپاه منصور، حسین محب اهری و امیرحسین صدیق حضور داشتند.»

تهیه کننده «دردسرهای عظیم ۲» درباره مرحله فعلی کار که قرار است آن را به پخش برای ماه مبارک رمضان برساند، گفت: «تاکنون ۱۵ درصد از کار تصویربرداری شده است و همزمان روی میز تدوین می بریم و رج می زنیم.»

مهام با اشاره به نگارش قسمت های مختلف «دردسرهای عظیم ۲» عنوان کرد: «این سریال روز به روز در حال نگارش و بازنویسی است و تاکنون ۸ قسمت از آن به نگارش درآمده است.»

سری دوم مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی برزو نیک‌نژاد، ۲۱ فروردین در تهران کلید خورد. تصویربرداری در منزلی حوالی سوهانک آغاز شده است و همچنان در همین محل ادامه دارد.

سری اول «دردسرهای عظیم» اواخر مرداد ماه سال گذشته در ۲۶ قسمت از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. تمام بازیگران سری اول سریال از جمله مهدی‌ هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، زهره فکور صبور، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، شهین تسلیمی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی و مهنوش صادقی در این سری هم حضور خواهند داشت. ضمن آنکه حسین محب‌اهری، فریده سپاه منصور، مه لقا باقری، فرزاد حاتمیان، قدرت‌الله صالحی، آرزو مفتاحی و امیرحسین صدیق نیز به تازگی به این جمع پیوسته‌اند.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    22 19
    سریال بی مزه ای بود
  • محمد RO ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    12 2
    تنها نکته مثبتش تیتراژش بود. اونم به خاطر اوج گرفتن کار میثم ابراهیمی و گرفتن جایگاه اول تیتراژ از علی لهراسبیه
  • ali IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    6 6
    سریال خوبی بود و خیلی دوستش داشتم خوشحالم که سری دومش داره ساخته میشه. مهدی هاشمی از دوست داشتنی ترین چهره های سینما و تلویزیونه
  • فاطمه A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    3 6
    یکی از چیزهایی که من از این سریال خیلی دوست داشتم و امیدوارم تو این سری هم باشه این بود که در اکثر صحنه ها صدای غاز و اردک در صدای پس زمینه میومد و انگار یه حس آرامش بهم میداد. لطفا به گوششون برسونید تا باز هم این صدا رو بذارن.