آیت‌الله نوری‌همدانی بر حمایت از ملت مظلوم یمن در برابر رژیم آل‌سعود تأکید کرد و گفت: مجازات و عواقب این ظلم‌ها بالأخره دامنگیر رژیم آل‌سعود خواهد شد.

به گزارش ایسنا، متن پیام این مرجع تقلید در حمایت از مردم مظلوم یمن به مجمع مجامع قرآنی به شرح زیر است:

« سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

اکنون در حدود یک ماه است که عربستان سعودی با بمب‌های آتش و تجهیزات جنگی به کشتن زنان و کودکان و تخریب خانه‌ها و مراکز اجتماعی و زیرساخت‌های کشورهای اسلامی یمن با کمال بیرحمی و شقاوت پرداخته است و همه می‌دانند که او آلت دست استکبار و صهیونیست، یعنی دشمنان کینه توز اسلام شده است.

زیرا می‌دانیم؛ روزی که ملت‌های اسلامی در کشورهای اسلامی به فکر استقلال و نجات خود از زیرسلطه استکبار و ایادی آنها و صهیونیست‌ها، افتادند؛ قدرت‌های استکباری که در رأس آنها آمریکا است، چون منافع و سلطه­‌گری خویش را در خطر می‌دیدند به این فکر افتادند که در کشورهای اسلامی جمعیت‌ها را به عنوان سلفی‌گری و داعش و بوکوحرام با پول‌های گزافی که از راه نفت و گاز و خون دل ملت‌ها به دست می‌آورند، ایجاد کنند و در کشورهایی مانند سوریه، لبنان، عراق و بحرین با شقاوت تمام به تخریب، کشتار زنان و کودکان بپردازند تا اینکه کار به جایی رسید حکومتی که خود را خادم الحرمین الشریفین معرفی می‌کند و هر سال با چاپ میلیون‌ها قرآن و ارسال آن به کشورهای دنیا خود را شاخص اسلام معرفی می‌کند؛ امروز به کشور اسلامی یمن که جرمی به جز استقلال خواهی و نجات خود از سلطه‌گری، هدف دیگری ندارد حمله کرده و جنایات شرم آوری را مرتکب شود.

قدرت‌های استکباری به تحسین و تشویق او اقدام کردند، اگر این‌ها دلشان برای کشورهای اسلامی می‌سوخت، چرا در مورد حمله به سوریه، لبنان و عراق ساکت نشستند و در موضوع بحرین حر فی نزده و دربارۀ حمله اسرائیل اشغالگر به فلسطین سخن نگفته‌اند.

مردم مسلمان این حملات را محکوم می‌کنند و بر این موضوع پافشاری می‌نمایند که هر ملتی حق تعیین سرنوشت خود را دارد و مستضعفان بالأخره پیروزمند خواهند شد.

این تجمع قرآنی به این وسیله فریاد اعتراض خود را به گوش مسلمانان جهان می‌رساند و به متجاوزین به کشورهای اسلام عزیر نیز اعلام می‌کند که مجازات و عواقب این ظلم‌ها بالأخره دامنگیر آنها خواهد شد.»

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =