تسنیم نوشت:

یک کارشناس سازمان هواشناسی از طوفان گرد و خاک در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: وزش باد شدید از دقایقی دیگر تا امشب در تهران به خصوص جنوب تهران تداوم خواهد داشت.

فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز بارش پراکنده باران در شرق سواحل و شمال شرق همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در شمال شرق، شرق، مرکز و استان‌ تهران وزش باد همراه با گرد و خاک خواهیم داشت، ادامه داد: به سبب وزش باد شدید از امشب تا فردا در خراسان جنوبی، شرق یزد،کرمان و سیستان و بلوچستان طوفان گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

 ارتفاع 3 متری موج خلیج‌فارس از امشب تا فردا

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: به دلیل طوفان گرد و خاک در مناطق مذکور و برای جلوگیری از خسارت احتمالی تمهیدات لازم باید در نظر گرفته شود و همچنین از تردد غیرضرور در مواصلاتی این مناطق باید خودداری کرد.
گودرزی افزود: به سبب وزش باد شدید، خلیج فارس از امشب تا ظهر یکشنبه مواج است به دلیل ارتفاع 3 متری مناطق مرکزی خلیج فارس و بندرلنگه باید شناوران سبک و قایق‌ها از تردد در خلیج فارس اکیداً خودداری کنند.

هوای تهران گرم‌تر می‌شود

وی با اشاره به اینکه آسمان تهران امروز صاف و کمی ابری همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی شده است، گفت: وزش باد شدید از دقایقی دیگر تا امشب ادامه خواهد داشت و فردا آسمان تهران صاف و به دور از وزش باد و بارندگی خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: بیشنیه دمای امروز تهران 18 و فردا 21 خواهد شد درواقع هوای تهران گرم‌تر می‌شود. همچنین باید بگویم گرد و خاک امروز در شهرهای جنوبی تهران مانند ورامین، شهریار و شهر ری بیشتر است. امروز در نیمه غربی و سواحل و فردا در شرق کشور شاهد افت دما خواهیم بود.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =