۰ نفر
۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۷

پخش و اکران جدیدترین ساخته نیکی کریمی در مقام کارگردان و تهیه کننده به رسانه فیلمسازان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حبیب اسماعیلی پخش کننده این فیلم خبر داد که در تلاش است فیلم نیکی کریمی را در تابستان و همزمان با اکران عید فطر به نمایش بگذارد.

وی همچنین با بیان اینکه حسن ایوبی آنونس فیلم را ساخته است، گفت: کار آماده سازی مواد تبلیغاتی فیلم در مراحل نهایی است و از نیمه دوم اردیبهشت ماه آنونس فیلم در سینماها پخش می شود.

حبیب اسماعیلی با اشاره به موضوع فیلم «شیفت شب» که با محوریت تحکیم خانواده است،ادامه داد: این اثر یک فیلم اجتماعی و انسانی است که برخلاف برخی فیلم های سالهای اخیر که بحران های خانواده را نشان می دهد، در این اثر راه چاره را هم نشان می دهد.

او با اشاره به جوایزی که فیلم «شیفت شب» در جشنواره فیلم فجر گرفت،تاکید کرد: این اثر فیلم جذاب و پربازیگری است و در کارنامه کارگردانی خانم کریمی جزو یکی از بهترین فیلم های اوست که می تواند با مخاطب گسترده ای ارتباط برقرار بکند بنابراین در تلاش هستیم در بهترین فرصت مناسب اکران شود.

لیلا زارع بازیگر این فیلم در جشنواره ی فیلم فجر اخیر،دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن را گرفت و نیکی کریمی برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی «شیفت شب» و مجموعه بازی‌هایش (مرگ ماهی و "چهارشنبه 19 اردیبهشت") از هیات داوران بخش سودای سیمرغ دیپلم افتخار "جایزه ویژه هیات داوران" را دریافت کرد و همچنین این اثر مورد تقدیر قوه قضائیه قرار گرفت.

جدیدترین ساخته نیکی کریمی در مقام کارگردان داستان «ناهید» است که در زندگی روزمره‌اش غرق شده و اتفاقی باعث می‌شود که او به دنبال رازهای شوهرش در خیابان‌های تهران می‌گردد..
محمدرضا فروتن و لیلا زارع بازیگران اصلی آن هستند. فیلم‌سینمایی «شیفت شب» چهارمین ساخته نیکی کریمی پس از «یک شب»، «چند روز بعد» و «سوت پایان» است که فیلم‌نامه‌ی آن با طرحی از محمود آیدن توسط نیکی کریمی و علی اصغری به نگارش درآمده است.

امیرحسین آرمان، سحر قریشی، ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب و شایان خلیلی دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. حسین پاکدل،امیر آقایی و گوهر خیراندیش هم در این فیلم حضور دارند.

یاس نوروزی نیز بازیگر کودک این فیلم است که در کنار بازیگران بزرگسال فیلم جلوی دوربین رفته است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =