قول های قلعه نویی که از یاد هواداران نرفته است/چرا استقلال «راحت» قهرمان نشد؟

سرمربی استقلال در طول فصل جاری بارها بعد از بازی ها و در تمرینات استقلال به هواداران قول قهرمانی داده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی در روزهایی که مدام از قهرمانی استقلال می گفت، پیش بینی نمی کرد که یک روز تیمش تا حدود زیادی شانس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان را هم از دست دهد. او بارها قول قهرمانی داد و تازه به جز جملاتی که در زیر ذکر شده بارها و بارها در تمرین استقلال قول قهرمانی داده بود.


هفته هشتم بعد از شکست 2 بر صفر مقابل نفت
شما مطمئن باشید استقلال اگر همین بازی‌ها را بکند در لیگ برتر، موفق می‌شود و به هدفش می رسد.
هفته دهم بعد از شکست 2 بر یک مقابل ذوب آهن
من مطمئنم که استقلال قهرمان لیگ برتر می‌ شود. موقعیت های بسیار خوبی را گل نکردیم. خداوکیلی این سه شکست اخیرمان حق ما نبود. امیدوارم در بازی های آینده نتایج بهتری بگیریم.
هفته سیزدهم بعد از تساوی یک بر یک مقابل پدیده
شما اگر تعداد هر بازی را ضربدر دو به علاوه یک کنید این همان فرمول مورد نظر است و ما از این فرمول عقب هستیم چرا که در چند بازی گذشته امتیازهایی را از دست داده‌ایم اما تنها تا صدر جدول چهار امتیاز اختلاف داریم. انشالله که قهرمان می شویم.
هفته پانزدم بعد از باخت 2 بر یک مقابل پرسپولیس
من به این تیم امیدوار هستم. به نظرم ما می‌توانیم قهرمان شویم اگر بدشانسی‌ها و اشتباهات داوری دست از سر تیم ما بردارد. ما برای هر دو جام گامی جدی برداشته‌ایم و برای ادامه فصل یک برنامه‌ریزی مناسب در نظر گرفته‌ایم.
هفته بیست و سوم پس از شکست یک بر صفر مقابل نفت تهران
ما هنوز امیدواریم و تنها 4 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. به هر حال همان طور که گفتم در این دیدار کمی بدشانس بودیم و دستمان هم خالی بود. قطعا 4 امتیاز را می توانیم در ادامه جبران کنیم.
هفته بیست و ششم بعد از تساوی یک بر یک مقابل ملوان
استقلال در این بازی تاکتیکی بازی کرد و حیف شد که یکی از تیم ها برنده بازی نبود. (قلعه نویی یک روز بعد از این تساوی و از دست رفتن شانس قهرمانی حرف های جالب تری زد) هنوز شانس داریم و می توانیم قهرمان شویم. نا امید نیستیم.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =