قلعه نویی اگر مشکلی هست از من است/ تماشاگران کم لطفند که به بازیکنان گیر می دهند

امیر قلعه نویی بعد از بازی با پدیده گفت بازیکنانش مستحق ناسزا شنیدن نیستند.

 

ایسنا نوشت: امیر قلعه نویی بعد از تساوی بدون گل مساوی تیمش برابر پدیده مشهد در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر گفت: نیمه اول اصلا خوب نبودیم ولی در نیمه دوم حاکم بر بازی بودیم و چندین کرنر و ضربه ایستگاهی بدست آوردیم. می توانستیم برنده باشیم اما آنطور که باید و شاید موقعیت ایجاد نکردیم. با آمدن خرسندنیا فضای خالی بین مدافعان و هافبک ها را پر و آنها را مجبور به دویدن کردیم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و جز شروع نیمه اول که چند اشتباه داشتیم، در بقیه بازی بدون اشتباه بودیم اما از فرصت ها استفاده نکردیم.

 

وی درپاسخ به این سوال که دلیل نتایج ضعیف اخیر تیمش چیست، عنوان کرد: ما در سه چهار بازی گذشته یک مقدار بدشانسی آوردیم. شاید اگر از موقعیت ها استفاده می کردیم بازنده نبودیم و البته بدشانسی هم گریبان ما را گرفته است.

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که تیمش چقدر شانس کسب سهمیه را دارد، گفت: شانس سهمیه ما به بازی های یکشنبه ارتباط دارد و هنوز 9 امتیاز باقی مانده است.

 

وی اضافه کرد: تمام نتایج امسال استقلال مسئولیتش با من است. بازیکنان ما با تمام وجودشان تلاش کردند و شاید در حد و اندازه خودشان نبودند اما اگر ایرادی بوده به من ربط دارد. ما در بازی های باقی مانده هم می جنگیم و برای سه بازی آینده با تمام وجود تلاش می کنیم.

 

قلعه نویی در ادامه با اشاره به شعار هواداران استقلال در پایان بازی که بازیکنان این تیم را بی غیرت خطاب کردند، اظهار کرد: هواداران حق دارند که از ما ناراحت باشند اما بازیکنان ما بی غیرت نیستند و با سختی ها کنار آمده اند. مگویان که بازیکن خارجی ماست با مشکلات مالی می سازد و سایر بازیکنان هم همینطور . این بازیکنان اصل غیرتند. تیم های دیگر اگر شرایط استقلال را داشتند به مشکل می خوردند. امید ابراهیمی اول فصل دریافتی داشته و دیگر دریافتی نداشته است. تماشاگران درباره بازیکنان کم لطفی کردند.

 

وی در پاسخ به این سوال که عده ای معتقدند که افشارزاده در عدم جذب رضایی و مسلمان نقش داشته چراکه در آن زمان در کانادا بوده است، گفت: اجازه بدهید توپ را به زمین کسی نیاندازم. افشارزاده و هیات مدیره با تمام وجود تلاش کرده اند. اگر هم ایشان خارج بوده مسئولیت را به کس دیگری واگذار کرده است. اصل مشکل ما وقتی شروع شد که قرار شد استقلال را واگذار کنند. اگر پول داشتیم این دو بازیکن را جذب می کردیم و چون پول نبود این انتقال صورت نگرفت. بازهم می گویم که تمام مسئولیت و نتایج امسال برعهده من است.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =