۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸

خوش تیپ ترین مربی های لیگ قهرمانان اروپا همان هایی بودند که به مرحله نیمه نهایی رسیدند!

 به گزارش خبرورزشی؛ مربیانی که در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر بودند را مجله«اسپرت استایل» باستایل نه بر اساس توانایی فنی و نه برای ارزش بازیکنان تیم شان که این بار بر اساس خوشتیپی شان دسته بندی کرد و جالب است که موفق ترین های مرحله گروهی اینجا هم بهترین نتایج را گرفتند!

8 - لوران بلان - پاري‌سن‌ژرمن
پيش طرح! بله، شايد به همين سادگي بتوان تيپ بلان را توصيف كرد، مربي‌اي كه هميشه سعي مي‌كند لباس بهتري بپوشد ولي در كل تغييري ايجاد نمي‌شود. بلان غالباً با كت و شلوار مشكلي و پيراهن سفيد كنار زمين ظاهر مي‌شود و خلاقيت زيادي در لباس پوشيدنش به چشم نمي‌خورد.

نمره: 5 از 10
7 - لئوناردو ژارديم - موناكو

متفاوت. لئوناردو ژارديم مربي تيم موناكو در ديدار رفت تيمش مقابل يوونتوس در ليگ قهرمانان اروپا با لباس رسمي باشگاه موناكو كنار زمين حاضر شد، اتفاقي متفاوت براي مربي‌اي كه بيشتر با گرمكن كنار زمين ديده مي‌شود.

نمره: 6 از 10
6 - ديگو سيمئونه - اتلتيكومادريد

مشكي! سه چهارم اوقات مربي تيم اتلتيكو مادريد كه همواره موهايش را از جلو به عقب سر شانه مي‌كند با كت و شلوار و پيراهن تيره ديده مي‌شود. با اين حال و با وجود اينكه هميشه مشكي پوشيدن مي‌تواند برايش نمره منفي در پي داشته باشد ولي او كاريزماي رقابت با سايرين را دارد.

نمره:6.5 از 10
5- خولن لوپتگي - پورتو

مردد! مربي 48 ساله و اسپانيايي تيم پورتو همواره براي انتخاب كفش‌هايش مردد است. پوشيدن كت و شلوار سرمه‌اي با پيراهن سفيد و كفش‌هاي بعضاً ورزشي قهوه‌اي! واقعاً انتخاب‌هاي اين مربي منحصر به فرد به نظر مي‌رسد!


نمره: 6.5 از 10
4 - ماسيميليانو آلگري - يوونتوس
كلاسيك! اين مربي ايتاليايي ترجيح مي‌دهد در لباس پوشيدن هيچ ريسكي نكند. كت و شلوار كلاسيك، پيراهن سفيد و كراوات. مي‌توان هر فصل اين مربي را با همين تيپ ديد.

نمره‌: 7 از 10
3 - لوئيس انريكه - بارسلونا

مؤثر! سخت است كه جانشين مردي در بارسا شوي كه خوش‌تيپ بوده است. با اين حال انريكه با همان كت و شلوار مشكي كه بسياري ديگر هم به تن دارند، سعي مي‌كند ذهن‌ها را به خود مشغول كند. 

امتياز: 7.5 از 10
2 - كارلو آنچلوتي - رئال‌مادريد

ايتاليايي! مربي 55 ساله و ايتاليايي رئال‌مادريد واقعاً بي‌نظير است. كت و شلوار سرمه‌اي تيره با ژيله پشمي، پيراهن سفيد و كراوات. به غير از گفتن جمله «براوو آنچلوتي» چيز ديگري نمي‌توان گفت.

نمره: 8.5 از 10
1 - پپ گوارديولا - بايرن‌مونيخ

آقاي فوق‌‌العاده! گوارديولا بعد از خيره كردن چشم‌ها به خاطر تيپش در بارسا حالا به شگفتي‌هاي مدلي‌‌اش در بايرن‌مونيخ ادامه مي‌دهد. پالتو كوتاه و ضخيم، شال گردني‌هاي بلند، ژاكت، كت و شلوار... اين مربي اسپانيايي به طور مرتب در حال تغيير تيپ است و انتخاب‌هايش بي‌نقص به نظر مي‌رسد. 

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عل A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    حالا جدا از موضوع بین اینا آنجلوتی بهترین مربیه. من خودم طرفدار بارسام. ولی آنجلوتی چه تیم منظم و قوی ای ساخت از رئال. بارسا الان به قدرت بازیکناش صدره. ولی تیم بهتر و تاکتیک برتر مال رئال مادریده.
  • سهیل A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    9 4
    خدا بیامرزه ناصر خانو خداییش ناصر حجازی از همه این گزینه ها خوش تیپ تر بود
  • سعید سعیدی A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    6 34
    ساکت باش مردک
  • s IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    15 12
    یورگن کلوپ از همه بهتره.