فارس نوشت:


عضو شورای مرکزی انصار حزب‌الله گرگان در خصوص پرداختن برخی رسانه‎ها نسبت به صدور بیانیه‎ای هشداردهنده از سوی این تشکل گفت: بیانیه صادر شده از سوی انصار حزب‎الله گرگان جعلی است.
حجت‎الاسلام مهدی حسن‎زاده در خصوص انتشار بیانیه‎ای هشداردهنده از سوی انصار حزب‌الله گرگان برای برگزاری یادواره نمایندگان گلستان در سانحه هوایی یاک 40 اظهار کرد: به نظر می‎رسد صدور بیانیه جعلی به نام انصار حزب‎الله گرگان شیطنتی حساب‌شده و فرار به سمت جلو با هدف انحراف افکار عمومی از ناکامی‎هایی که در حل مشکلات مردم باشد.
 

وی با تاکید بر اینکه رسما صدور چنین بیانیه‎ای از سوی حزب‎الله گرگان را تکذیب می‎کنم، تصریح کرد: حتی برای خودمان شبهه است که چنین خبری از کجا آمده و چگونه منتشر شده است، ما نگران هستیم برخی سیاسیون افراطی خودشان دست به چنین کاری زده باشند.
 
عضو شورای مرکزی انصار حزب‌الله افزود: سیاسیون افراطی مدعیان دروغین اصلاح‎طلبی به دنبال این هستند که حیات سیاسی خودشان را در تشنج‎آفرینی ببینند، متن بیانیه منتشره به نام انصار حزب‎الله گرگان جای بسی تأمل است چرا که صدور هرگونه بیانیه بدون سربرگ و مُهر این تشکل از نظر ما مردود است.
 
حسن‎زاده ادامه داد: کسانی که مدعی انتشار بیانیه مذکور از سوی انصار حزب‎الله گرگان هستند یک سندی بیاورند که این تشکل مبادرت به صدور چنین متنی کرده است.

وی با بیان اینکه انصار حزب‎الله گرگان دارای یک وبلاگ رسمی است، خاطرنشان کرد: تمام مواضع و بیانیه‎های این تشکل در وبلاگ انصار حزب‎الله گرگان قابل دسترسی است، ما با هیچ‎کسی تعارف نداریم حتی مواضع خود را نسبت به عملکرد رئیس‎جمهور، وزرا و هر یک از مسئولان به صورت شفاف و صریح بیان می‎کنیم حتی اگر مواضع نمایندگان ولی‎فقیه مغایر با مواضع مقام معظم رهبری باشد از بیان آن هیچ ترس و ابایی نداریم.
 
عضو شورای مرکزی انصار حزب‌الله بیان داشت: انتشار بیانیه از سوی انصار حزب‎الله گرگان یک دسیسه است با توجه به اینکه در آستانه دو انتخابات مهم و حساس مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم عده‎ای می‎خواهند فضا را دو قطبی کرده و جنجال سیاسی به پا کنند تا از این طریق به حیات خودشان ادامه دهند.

1717
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =