خبرگزاری صدا و سیما نوشت:

معاون وزیر امور خارجه ایران بعد از ورود به وین تاکید کرد کار نگارش متن باهمه جزئیات آن از امروز شروع می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از وین، سید «عباس عراقچی» امروز در بدو ورود به فرودگاه وین در خصوص دور جدید مذاکرات هسته ای گفت: همانطور که گفته شده بعد از مباحثی که در لوزان داشتیم و راه حل هایی که در مجموعه مذاکرات منتهی با لوزان بدست آمد،از امروز کار نگارش این راه حل ها با همه جزییاتش شروع خواهد شد که البته کار سختی است.
رییس تیم هسته ای ایران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود:بمدت 3روز در وین خواهیم بود و بعد در باره ادامه جلسات تصمیم گیری خواهدشد.

وی تاکید کرد: از نظر ما اولویت در جلسات فعلی بحث تحریم هاست و باید در این خصوص بتوانیم راه حل هایی را که بدست آمده، دقیق تر و ابهامات و پرسش ها را کمتر کنیم.

عراقچی با بیان اینکه امیدوار هستیم در فاصله ای که در اختیار داریم و حتی زودتر بتوانیم جمع بندی ها را انجام دهیم، در پاسخ به این سوال که آیا از امروز نگارش متن آغاز خواهد شد ، گفت:این نحوه کار ما روی سند نهایی است و ممکن است از امروز شروع شود.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محمد علی اسلامی US ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    انشالله که به مشکل برخورد نمی کنید.. اگر داستانی به غیر از توافق از این جلسه ها بیرون بیاید.. دلار بالای 5 هزار تومان است و شیرازه مملکت از هم می پاشه.
  • مهدی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    امیدواریم دلواپسان کارشکنی نکنند . فرصتی تاریخی است که نباید از دست رود.