مهر نوشت:

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور خود با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸، اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران به شجره‌ای تنومند و طیبه در انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در آستانه شکل‌گیری آخرین مرحله از مذاکرات هسته‌ای قرار داریم، گفت: امیدواریم هیات مذاکره‌کننده ما با تکیه بر دانش و آنچه نظام جمهوری اسلامی در سه دهه از عمر خود به دست آورده و نیز با الهام از رهنمودها و خطوط تعریف شده توسط رهبر معظم انقلاب که به حق مدیریت این پروژه را از ابتدای آن در دستان با برکت خود داشته‌اند، با اقتدار از منافع نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: نظام سلطه و متحدان آن از همه ظرفیت‌های خود برای بازداشتن نظام اسلامی از دستیابی به منافع خود استفاده کرده‌اند.

ابوترابی تاکید کرد: اقتدار و ایستادگی ملت ایران آنها را در کنار میز مذاکره حاضر کرد و تیم مذاکره‌کننده ما نیز به شایستگی و در چارچوب خطوط تعریف شده از منافع ملی دفاع خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به پایان تهاجم رژیم آل‌سعود به یمن، گفت: لازم می‌دانم شکست توطئه استکبار با حضور دولت منهط عربستان را به ملت اسلام و ملت یمن تبریک بگویم؛ آنها به معنای واقعی کلمه، به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته‌اند و دستان آلوده آنها تا آرنج در خون مردم یمن فرو رفت و آبرویی برای دولت عربستان باقی نگذاشت.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: امیدواریم ملت بصیر و هوشیار یمن با ایستادگی بر حق خود، زمینه اقتدار خود را فراهم آورد و البته در دنیای مدعی دموکراسی شاهد نگاه‌های دوگانه‌ای هستیم که با هیچ شاخصی قابل تعریف نیست.

ابوترابی در پایان از رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، بیت شریف امام، رؤسای قوا و مسئولان کشور به دلیل ابراز همدردی با وی در ضایعه درگذشت مادر خود، تشکر و قدردانی کرد.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =