امیر قلعه نویی همه تلاشش این است که در بازی های پایانی بتواند نتایج موفقی بگیرد و اقلا با سهمیه آسیایی و پیروزی در دربی فصل را تمام کند چون برای سال بعد به هدفی جدید فکر می کند.

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛امیر قلعه نویی که این روزها نتایج خوبی با استقلال نمی گیرد همه تلاشش را گذاشته تا آخرین بازی تیمش با پرسپولیس را در دربی بزرگ پایتخت ببرد.دیداری که شاید با پیروز شدن در آن بتواند هم تا حدودی فشارها را از روی خودش بردارد و هم اینکه درآخرین روز رقابت های لیگ و با توجه به اتفاقاتی که می افتد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

استقلال به احتمال فراوان سال آینده با خریدار جدید مدیریت می شود و احتمالا قلعه نویی هم یکی از گزینه های مالکان جدید خواهد بود اما از آن طرف تیم های متمول لیگ برتری مثل سایپا،سپاهان و حتی فولاد خوزستان که احتمال مربیان شان را تغییر می دهند امیر قلعه نویی را یکی از گزینه های خود می بینند. به هر حال او بیشترین افتخارات را در لیگ برتر داشته و آلترناتیو همه نیمکت هی پولدار لیگ است. بخصوص سپاهان و اصفهانی ها که قلعه نویی خاطرات خوبی را برایشان رقم زده است اگر فرکی در پایان فصل از تیم اصفهانی جدا شود ، قلعه نویی مهمترین گزینه برای نیمکت طلایی پوشان است.

با این وجود سرمربی آبی پوشان تصمیم دیگری برای فصل جدید دارد.او که در یکی از مصاحبه های قبل از عید نوروزش عنوان کرده بود به زودی از ایران می رود. نزدیکانش می گویند او به آرامش فکر می کند تا بعد از چند وقت استراحت ، دوباره برگردد. قلعه نویی شاید فصل جدید را در لیگ آمریکا مربیگری کند.این در حالی است که مشاوران قلعه نویی هم این پیشنهاد را به او داده اند که حداقل برای یک سال دور از لیگ ایران باشد.البته مشکلی که قلعه نویی دارد،هوتن پسرش است که سرباز است و اجازه خروج از کشور را ندارد.به نظر هوتن هم امسال قرار است در یکی از تیم های نظامی بازی کند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

اما مقصد سرمربی استقلال کدام تیم آمریکایی است؟ تیم لس آنجلس بلوز که مالک آن یک ایرانی است و قبلا امیر عابدزاده پسر عقاب آسیا هم در آن بازی کرده است.علی منصوری آنقدر به تیم استقلال و رنگ آبی علاقمند است که نام آبی های لس آنجلس را برای تیمش انتخاب کرده است.این تیم می تواند جدی ترین گزینه برای قلعه نویی در صورت رفتن از ایران باشد. قلعه نویی که مدام از این روحیه بیگانه پرستی خبرنگاران منتقد ایرانی اش می نالد ، به نظر می رسد در افق مربیگری اش به حضوری هرچند کوتاه مدت در سرزمین اجنبی ها فکر می کند. اتفاقی که شاید فصلی نو را در زندگی این مربی موفق اما جنجالی فوتبال ایران باز کند که در ماه های اخیر ، مدام با چالش های رسانه ای همراه شده است.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =