حبیبی : در ائتلاف اصولگرایان از تهران برای استان‌ها تعیین تکلیف نمی‌شود

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: قرار نیست در ائتلاف مرکزی اصولگرایان از مرکز و از تهران برای استان‌ها تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایسنا، محمد نبی حبیبی ، با بیان اینکه از اواخر سال 92 چند سیاست را به دبیران حزب موتلفه در استان‌ها ابلاغ کردیم، اظهار کرد: ائتلاف بین روحانیون طراز اول هر استان مد نظر ماست، این ائتلاف باید با محوریت جامعتین صورت پذیرد.

وی ادامه داد: از اواخر سال 93 به دبیران حزب موتلفه اعلام کردیم که به دنبال لیست مشترک بروند تا در زمانی که همه اصولگرایان گرد هم می آیند تا لیست واحد تهیه کنند موتلفه هم فهرست خود را ارایه کند، کما اینکه سایر تشکل‌های اصولگرا هم باید این حق را داشته باشند که بتوانند لیست خود را ارایه دهند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه قرار نیست در ائتلاف مرکزی اصولگرایان از مرکز یعنی تهران برای ‌استان‌ها تعیین تکلیف شود، عنوان کرد: سیاست موتلفه در 31 استان به کلیه شهرستان‌ها ابلاغ شده تا خود تصمیم گیرند که به چه کسی رای دهند و نتیجه به مرکز ابلاغ می‌شود تا تعامل نهایی با شهرستان به منظور اعلام نهایی صورت گیرد. معتقدیم این انتخاب باید از رده پایین به بالا صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از شهرستان‌ها مطالعه بر روی انتخاب مصادیق به منظور کاندیدا شدن در انتخابات مجلس آغاز شده است و به صورت جدی کار دنبال شده است، البته هنوز هم وقت زیادی داریم و مصادیق اصلی در نیمه دوم سال جاری اعلام خواهد شد.

23215

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =