سرمربی تراکتورسازی خودش را مقصر شکست مقابل نسف قارشی دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تونی اولیویرا سرمربی تراكتورسازی تبریز پس از باخت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: «قبل از هر چیزی می گویم مقصر این باخت من هستم. كنترل مسابقه دست ما بود اما نتیجه مسابقه تعیین كننده است. ما استراتژی خاصی داشتیم كه از نفرات جدید استفاده كردیم. اما نسف قارشی برنده شد. ما برای برد به میدان رفتیم.»
اولیویرا درمورد نیمكت نشین كردن تیموریان و ادینهو گفت: «امروز بدتر از قبل بازی كردیم. البته من از عملكردمان راضی هستم. مگر جانشین‌های این دو بازیكن بد بازی كردند؟ قبل از بازی این حرف را نمی‌زنید، الان كه مسابقه انجام شده این صحبت را انجام می‌دهید. شما بعد از بازی مطمئن حرف می‌زنید اما قبل از مسابقه من باید تصمیم بگیرم. شما فكر می‌كنید با حضور تیموریان و ادینهو از ابتدای مسابقه، نتیجه فرق می‌كرد؟ مسابقه قابل پیش بینی نیست.»

اولیویرا ادامه داد: «توقع داشتیم به جای 15 هزار نفر، 50 هزار نفر به ورزشگاه بیایند. من خودم هوادار متعصب تراكتورسازی هستم و بیش از هر كسی دوست دارم تیم نتیجه بگیرد. ما تعدادی مصدوم و محروم داریم.»
سرمربی تراكتورسازی درمورد اشتباهات حامد لك هم گفت: «فردا باید با او صحبت كنم. خودش هم از این مسئله ناراحت است. نباید لك را فدا كنیم. شاید او اشتباه كرده اما چند موقعیت را هم گرفته. من هم به خاطر نرفتن به مرحله بعد ناراحتم. ولی ما سعی كردیم از موجودی تیم بهترین استفاده را ببریم. ما كارمان برای قهرمانی در لیگ برتر تمام نشده و باید تلاش كنیم تا در مسابقات آینده به موفقیت برسیم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي منصوريان A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    2 7
    قطعا مسئول باخت شمايي قيمت بازيكناي شما كجا قيمت بازيكناي نفت كجا علي منصوريان كجا شما كجا؟