مهر نوشت:

سخنگوی سازمان بیمه سلامت از تمدید دفترچه های بیمه سلامت همگانی خبر داد و گفت:بخشنامه تمدید اعتبار دفترچه بیمه سلامت امروز به تمامی مراکز درمانی ابلاغ شد.

سید مهدی میرشاه ولد دبا اشاره به اینکه روز اول اردیبهشت سالروز شروع طرح بیمه سلامت همگانی است گفت: اولین ثبت نام شدگان در سامانه ما سال گذشته در همین روز ثبت نام کرده و تحت پوشش قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: در طی یک سال گذشته ۸.۵ میلیون نفر فرد فاقد بیمه تحت پوشش قرار گرفتند که ۹۵ درصد این افراد حاشیه نشین و نیازمند درمان و همچنین مشکل تامین هزینه داشتند.

سخنگوی سازمان بیمه سلامت با اشاره به اینکه امروز تمدید اعتبار دفترچه های بیمه به تمامی مراکز درمانی ابلاغ شده است و افرادی که دفترچه بیمه آنها دارای برگ سفید است بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت مهلت دفترچه هایشان یک سال دیگر تمدید شده است.

میرشاه ولد تصریح کرد: چنانچه دفترچه بیمه هایی نیز فاقد برگ باشد بیمه شدگان می توانند به مراکز پیشخوان دولت طرف قرارداد بیمه سلامت برای صدور و اعتبار مراجعه کنند.

وی از ابلاغ بخشنامه تمدید اعتبار دفترچه های بیمه به کلیه مراکز درمانی خبر داد و گفت: در سامانه سازمان بیمه سلامت نیز این بخشنامه و اطلاعیه ای در این خصوص وجود دارد ضمن اینکه مراکز درمانی می تواند به اداره کل سلامت استان خودشان تماس گرفته و اطلاعات موجود را دریافت کنند.

به گفته وی بیش از ۴۰ هزار مرکز درمانی در سراسر کشور طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت است.

 

46232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید RO ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
    0 0
    ممنونم از اطلاع رسانی مفیدتان خسنه نباشید
  • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    0 0
    مگه قرار نشد تمامی دفترچه های بیمه درمان همه نهادها به کارت هوشمند ارتقا یابند؟