با حکم وزیر کشور؛مسئول کمیته اطلاع رسانی و دبیر ستاد انتخابات کشور منصوب شدند

طی حکمی از سوی وزیر کشور، دین پرست به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور و علی پورعلی مطلق به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات کشور منصوب شدند.

به گزارش مهر، طی حکمی از سوی وزیر کشور، دین پرست رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با حفظ سمت به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات منصوب شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در قسمتی از حکم بابک دین پرست عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی آورده است: امید است با انجام تمهیدات لازم و ضروری جهت برگزاری انتخابات شکوهمند در شان ملت بزرگ ایران که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضایی توام با نشاط و آرامش باشد اهتمام نموده و با استفاده از کلیه امکانات و ظرفیتها، ضمن هماهنگی و همکاری با رئیس ستاد انتخابات کشور در انجام وظایف محوله موفق باشید.

بنابراین گزارش، طی حکمی از سوی رحمانی فضلی علی پورعلی مطلق مدیرکل دفتر انتخابات با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات کشور منصوب شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در قسمتی از حکم پورعلی مطلق عضو و دبیر ستاد انتخابات کشور آورده است: ضمن برگزاری جلسات مستمر با کلیه دست اندرکاران امر انتخابات و پیگیری موضوعات و مصوبات، همچنین بکارگیری نیروهای متعهد و متخصص جهت برگزاری انتخابات شکوهمند در شان ملت بزرگ ایران که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضایی توام با نشاط و آرامش باشد اهتمام نموده و با استفاده از کلیه امکانات و ظرفیتها، ضمن هماهنگی و نظارت رئیس ستاد انتخابات کشور در انجام وظایف محوله موفق باشید.

گفتنی است وزیر کشور پیش از این مهندس محمدحسین مقیمی معاون و قائم مقام خود در امور سیاسی را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور منصوب کرده است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =