شهردار تبریز، از اجرای طرح میدان بزرگ آذربایجان در راستای حل مشکلات ترافیکی این محدوده با پیش بینی800 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین از تبریز، صادق نجفی با تاکید بر ضرورت اجرای این طرح در اسرع وقت، اظهار کرد: استاندارد ترافیکی برای میادین، چهار هزار خودرو در ساعت است اما میدان آذربایجان به عنوان یکی از بزرگ ترین میدان های شهری کشور در ورودی غربی کلانشهر تبریز در هر ساعت پذیرای 11 هزار خودرو است.
وی از نهایی شدن طرح ساماندهی میدان آذربایجان خبر داد و افزود: مشاور طرح میدان آذربایجان در طول یک سال گذشته کار مطالعه و بررسی بهترین طرح را آغاز و اکنون به اتمام رسانده است.
نجفی گفت: این طرح در کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تبریز و شورای ترافیک استان نیز بررسی و خوشبختانه این دو مرجع مهم نیز نظر مثبتی به اجرای این طرح داشته اند.
وی افزود: با اجرا و اتمام این پروژه، بزرگترین گره ترافیکی تبریز مرتفع و از میزان تصادف خودروها در این میدان کاسته خواهد شد.
نجفی خاطرنشان کرد: خروجی میدان آذربایجان به اتوبان پاسداران و مسیر فرودگاه همواره با ترافیک سنگین و تصادفات متعدد مواجه است که رفع این معضل در طراحی این میدان، مورد توجه قرار گرفته است.
وی همچنین از ایجاد المان های مناسب و فاخر در حین اجرای طرح در این میدان خبر داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =