پیام صادقیان بعد از ماجرا‌های امیر تتلو و اتهامی که این خواننده زیرزمینی موسیقی پاپ در فضای مجازی به او زد، ترجیح می‌دهد کمتر حرف بزند و با سکوت، جلوی حاشیه‌های بیشتر را بگیرد.

با این وجود پیام در گفت و گو با خبرورزشی از هر دری سخن گفت. حرف‌های پیام صادقیان بوی رفتن می‌داد. بعضی حرف‌ها به خواست پیام و به رسم امانت نزد ما می‌ماند و شما می‌توانید بخش‌های قابل‌ انتشار این مصاحبه را بخوانید.

پرسپولیس فصل عجیبی داشت... كار با 3 سرمربی... علی دایی، حمید درخشان و حالا برانكو. در مورد این موضوع چه نظری داری؟

حقیقتش تغییراتی كه بوده، به نفع پرسپولیس نبوده، چه حالا مدیریتی و چه تغییرات مربی اما من دوست ندارم درباره گذشته صحبت كنم چون گذشته اصلاً برای پرسپولیس و به خصوص شخص من خوب نبود. الان با گذشته كاری ندارم، فقط آینده را می‌بینم و البته حال را و تمام تلاشم را می‌كنم كه به امید خدا این 4 بازی هم تمام شود و ببینم چه كاری باید انجام بدهم.
یك نكته عجیب در تمرینات پرسپولیس این است كه فقط 3 بازی تا پایان فصل مانده، البته جدا از لیگ قهرمانان و پرسپولیس تازه شروع كرده به بدنسازی... این كار به نوعی اشكال گرفتن از كادرفنی قبلی نیست؟
(خنده) خب، كادرفنی جدید كه سركار می‌آید، می‌گوید از نظر بدنی بچه‌ها عقب هستند و باید دوباره بدنسازی شود. الان هم این كادرفنی هفته‌ای یك یا دو روز یك فشار كوچك بدنی به بچه‌ها می‌آورد اما در مجموع در این فصل هر سرمربی آمد، گفت گروه قبلی بدنسازی خوبی نكرده و...

برانكو خیلی رابطه‌اش با تو خوب است، با تو صحبت می‌كند. در همین بازی قبل با سپاهان هم خیلی سریع تو را وارد تركیب كرد و یك‌جوری نشان داد كه فوتبال تو را می‌شناسد. به هر حال برانكو آنالیزور خوبی هم هست و فوتبال را خوب می‌شناسد. نظرت در مورد این موضوع چیست؟ اصلاً چرا مربیان دیگر (البته منظورم علی دایی نیست و درباره درخشان صحبت می‌كنم) این اعتقاد را به تو نداشتند؟
حقیقتش مربی خارجی هیچ‌گونه شناخت و ذهنیت قبلی نسبت به بازیكن ندارد و آن چیزی كه هست را می‌بیند. من هم هرچه داشتم در تمرین رو كردم، مثل گذشته، تغییری هم نكردم، تمرینم را می‌كنم و برانكو هم می‌بیند و خوشبختانه به قول معروف حالا یك اعتقادی هم به من دارد ولی من شرایطم امسال اصلاً برای پرسپولیس خوب نبود و خودم هم می‌دانم كاری برای پرسپولیس نكردم. حالا باید این چند تا بازی را هم به خوبی و خوشی پشت سر بگذارم و ببینم برای فصل آینده چه تصمیمی باید بگیرم.

برای فصل بعد الان پیشنهادی نداری، اصلاً تصمیم تو ماندن در پرسپولیس است یا نه؟!
گفتم كه حقیقتش اصلاً شرایط خوبی نداشتم و كسی را هم مقصر نمی‌دانم و مقصر اصلی فقط خودم هستم اما اینجا خیلی اذیتم كردند. حالا من محروم شدم، مصدوم شدم ولی خودتان هم دیدید و می‌دانید واقعاً خیلی اذیتم كردند. من هم دیگر تحمل این مدل سختی‌ها را ندارم و می‌خواهم دنبال آرامش باشم. البته باید ببینم قسمت چه می‌شود و در آینده چه پیش می‌آید.

این فضای مجازی هم برای تو خیلی دردسرساز شد...
خب، صفحه‌ام را بستم دیگر... بستمش! البته الان در دنیا این گونه نیست و فقط در كشور ما این حساسیت‌ها هست. در كشور ما هنوز فعالیت در فضای مجازی جا نیفتاده، الان شما بروید صفحه‌های شخصی بازیكنان بزرگ دنیا را ببینید. بروید ببینید چه كارهایی كه نمی‌كنند. در دنیا این مسئله یك چیز كاملاً طبیعی است اما در كشور ما جا نیفتاده و من هم حالا صفحه‌ام را بسته‌ام و فعلاً تصمیم گرفته‌ام تا آخر فصل صفحه‌ام در اینستاگرام بسته باشد تا این آرامش فعلی پابرجا باشد و بی‌سر و صدا و بدون حاشیه كارم را انجام بدهم تا ببینم در آینده چه پیش می‌آید.

یعنی می‌توانیم در آینده همان پیام را ببینیم كه از دورتموند پیشنهاد داشت، از استاندارد لیژ پیشنهاد داشت؟
خیلی‌ها می‌گویند شاید چون من یك فصل بازی نكردم دیگر كسی من را نمی‌خواهد، البته حق هم دارند این گونه فكر كنند و با خودشان بگویند پیام صادقیان كه بازی نكرده تا پیشنهادی داشته باشد اما شما مطمئن باشید همین حالا پیام صادقیان برای فصل جدید از اروپا پیشنهاد دارد... اصلاً بی‌خیال، دوست ندارم درباره آینده صحبت كنم. به امید خدا هر چه قسمت باشد، همان می‌شود.

پیامت برای هواداران پرسپولیس چیست؟
از همه هواداران پرسپولیس تشكر می‌كنم. از صمیم قلب از همه هواداران تشكر می‌كنم چه آن زمان كه در اوج بودم و چه آن زمان كه اصلاً نبودم، از من واقعاً حمایت كردند، پشتم بودند، همیشه دوستم داشتند. شاید من امسال خیلی آنها را اذیت كردم، دست‌شان را می‌بوسم. ممنون كه حامی من بودند. واقعاً امیدوارم بتوانم در این 4، 5 بازی كه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان مانده حداقل محبت‌های آنها را جبران كنم و جواب گوشه‌ای از زحمات آنها را بدهم.

راستی تو در پرسپولیس با 3 مربی كار كردی، دایی، درخشان و حالا برانكو... فعلاً با برانكو كاری نداریم اما در مورد دایی و درخشان فكر می‌كنی كدام‌شان می‌توانستند به پرسپولیس كمك كنند و تو چه اعتقادی به آنها داشتی؟!
ببخشید، دوست ندارم در مورد گذشته صحبت كنم... بگذرید!(بقیه حرف‌ها فعلاً به رسم امانت نزد ما محفوظ است.)

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =