فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در خصوص جدا سازی فعالیت مراکز فوریتهای پلیس از کلانتری ها تا کنون این طرح در 6 کلانتری در اصفهان اجرایی شده است و به زودی این طرح در تمامی کلانتری های اصفهان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: طرح سلامت اداری در مراکز نیروی انتظامی استان اصفهان در سال گذشته اجرایی شد که این طرح نمره 7.7 را کسب نمود که در تلاش هستیم در سال جاری ای نمره را به ده ارتقاء دهیم.
وی همچنین خبر از راه اندازی چهار ایستگاه پلیس در استان اصفهان دارد و اظهار داشت: این ایستگاه‌ها در مسیر اصفهان - تهران، اصفهان - شیراز، شرق اصفهان و سه راهی محمد آباد و نیک آباد راه اندازی خواهند شد.
وی همچنین در خصوص کسب رتبه دوم اصفهان در تربیت حافظان قرآن در بدنه نیروی انتظامی بیان کرد: استان اصفهان پس از تهران با داشتن یک هزار و 500 حافظ رتبه دوم را دارد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان به نصب 400 دوربین کنترل ترافیک در سطح شهر اصفهان نیز اشاره نمود و بیان کرد: این طرح قرار بود در سال گذشته اجرایی شود که بنا به مشکلاتی متوقف.
آقاخانی همچنین ادامه داد: تصادفات جاده ای اصفهان را در نظر داریم تا با برنامه ریزی نزدیک به 15 درصد کاهش دهیم.
افزایش دفاتر پلیس +10 در استان اصفهان
سردار آقاخانی همچنین خبر از فعالیت 67 دفتر پلیس +10 در استان اصفهان نمود و گفت: در سال جاری تعداد این دفاتر بر اساس نیاز افزایش خواهد یافت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =