بهرام افشارزاده می گوید مدت هاست به سرمربی تیم اش پولی نداده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیرعامل استقلال درباره جلسه ای که با پیشکسوتان مخالف امیر قلعه نویی و حواشی ای که بعد از این جلسه به وجود آمد، می گوید: «یکسری از پیشکوست ها گلایه داشته اند. به هر حال آنها در استقلال کار کرده اند. من هم شرایط باشگاه و تیم را برایشان تشریح کردند. حق دادم که گران باشند ولی گفتم چقدر مهم است نتیجه بگیریم و وضعیت از این بدتر نشود.»
امیر قلعه نویی بعد از تمرین بعد از ظهر یکشنبه استقلال به انتقاد از مشکلات مالی باشگاه پرداخت. او گفت که افشارزاده با 50 سال سابقه مدیریتی به یکسری از مسایل توجهی ندارد. افشارزاده هم در واکنش به این اظهارات قلعه نویی می گوید: «من به قلعه نویی حق می دهم. او راست می گوید. خیلی از مشکلات مالی به خاطر اتفاقات بود که امسال افتاده. اسپانسر ترسید که از نیم فصل پول ها را بدهد. همین الان منتظریم که یک میلیارد و نیم بدهند. فکر کنم امروز و فردا پول برسد. ما خودمان خسته شدیم. هر دفعه که بحث مزاید می شود اسپانسر می گوید ما اگر پول بدهیم، چه زمانی به ما برمی گردانند؟» افشارزاده ادامه می دهد: «در این بخش قلعه نویی راست می گوید ولی ما هر چه در توان داشتیم انجام داده ایم. البته خیلی در پرداخت ها از تیم های دیگر عقب نیستیم. قلعه نویی درست می گوید که به خیلی از مربیان بدهی داریم ولی اینها بدهی های قبلی است.» سرمربی استقلال در مصاحبه اش گفته بود امسال به کریم بوستانی دستیارش پول زیادی نداده اند. افشارزاده توضیح می دهد: «همین امسال آقای بوستانی بیشتر از 50 درصد قراردادش را گرفته است. ایشان بیشتر از فصل قبل طلب دارند. ما سعی کردیم بخشی از بدهی های قبلی را هم بدهیم ولی خود قلعه نویی بهتر از همه می داند چقدر پول به باشگاه آمده است.»
افشارزاده در در پاسخ به این سوال که چقدر به قلعه نویی پول داده اید، می گوید: «در این چند وقت اخیر به قلعه نویی پولی نداده ام و او کمتر از همه پول گرفته است.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =