ژاپنی ها در حالی برای جام جهانی استارت زده اند که ملی پوشان ما هنوز نمی دانند کروش سرمربی شان است یا نه و اردوها از چه زمانی آغاز می شود؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ژاپنی ها که در جام ملت های آسیا ناکام بودند خیلی زود دست به کار شده اند.البته این خیلی زود برای آنها که با برنامه کار می کنند  طبق این برنامه پیش می روند خیلی هم دیر است.با این حال چشم بادامی ها دست به کار شده اند  آن طور که وحید هلیل هودزیچ سرمربی بوسنیایی ژاپنی ها وعده داده:«می خواهم ژاپن را به یکی از ترسناک ترین تیم های قاره آسیا تبدیل کنیم.»

در متن کنفرانسی خبری که ایسنا آن را منتشر کرده به نقل از هودزیچ آمده است:« می‌دانم نتایجی که ژاپن در جام ملت‌ها گرفته اصلا رضایت بخش نبوده و ما باید هر طور شده با تلاش زیاد این نتیجه را جبران کنیم. من تازه هدایت تیم را بر عهده گرفتم و در روزهای گذشته با بازیکنان آشنا شدم. برای حضور در روسیه استارت زدیم و نمی‌خواهیم یک روز را هم از دست بدهیم. تنها با تلاش زیاد و کار زیاد است که به موفقیت می‌رسیم. من اینجا برای تضمین موفقیت و قول دادن نیامده‌ام. تنها این قول را می‌دهم که تلاش زیادی کنیم و وقتی شما روی هدفتان مصمم باشید و تلاش کنید حتما به موفقیت هم می‌رسید.»

هلیل هودزیچ ادامه داد:« می‌خواهم تیمی در ژاپن داشته باشم که همه تیم‌ها از رویارویی با آن بترسند. دوست دارم تیمم فوتبال جسوری بازی کند و برای رسیدن به این هدف کمی زمان می‌خواهم. در حال حاضر تنها به اولین بازی با سنگاپور فکر می‌کنم. در طول چند روز گذشته بازی‌های 5 - 6 ماه اخیر این تیم را بررسی کردم و می‌خواهم با قدرت راهمان را برای جام جهانی آغاز کنیم.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =