بهرام افشارزاده که بارها گفته تا انتهای فصل در استقلال می ماند بار دیگر خیال همه را راحت کرد که دست به ترکیب کادرفنی تیمش نمی زند.

 

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ درباره اینکه می گویند بیانیه ای 5 بندی درباره قلعه نویی به جلسه هیات مدیره می برد گفت:«نه بابا این حرف ها نمی دانم از کجا در آمده است. هیچ نامه و بیانیه ای در کار نیست. ما امروز جلسه هیات مدیره داریم و در این جلسه قرار است به احتمال فراوان آقای قلعه نویی هم حاضر باشد تا درباره نتایج فنی تیم توضیح بدهند. به هر حال تیم ما بحران دارد. این را خود او هم می داند. در این صل 13 بازی بوده که پیش افتادیم اما نتایج را در نیمه دم از دست دادیم. من بارها گفتم که تیم مشکل بدنی دارد ، به هر حال به عنوان یک ورزشکار دیر از نظر بدنی و روحی این مشکلات را تشخیص می دهم.»

او ادامه داد:«ایشان می آیند تا مشکلات تیم را بگوید و ما بتوانیم برای شان راهکاری پیدا کنیم. به هر حال چاره ای هم نداریم. باید یک آسیب شناسی کنیم و ببینیم بهترین راهکار موضعی برای حل مشکل تیم چه می تواند باشد. ما باید در 4 هفته ای که زان داریم ، حداقل بهترن نتایج را بگیریم. بازی های سخت و مهمی در پیش داریم. هنوز شانس قهرمانی داریم. نباید بگذاریم سهمیه آسیا را از دست بدهیم والبته دربی هم در پیش است. »

او با تاکید بر ادامه فعالیت قلعه نویی تا پایان فصل گفت:«شاید به عنوان یک دوست قدیمی از او دلخور باشم اما قلعه نویی با قدرت به کارش تا پایان فصل ادامه می دهد. او مربی کارنامه داری است و زحمات زیادی برای استقلال کشیده. اصلا در علم مدیریت ورزشی تغییر مربی در این شرایط منطقی نیست که تیمی مثل استقلال حتی به آن فکر کند. قلعه نویی می ماند و با قدرت به کارش ادامه می دهد تا بتواند این فصل سخت را با موفقیت تمام کند. به هر حال یکسری مشکلات روحی و بدنی است که باید حل شود. اینکه آرش برهانی توپ به آن خوبی را در دقیقه 93 از دست می دهد نشان از مشکلات روحی و تمرکزی دارد که باید حل شود. .»

افشارزاده درباره آینده قلعه نویی و استقلال هم گفت:«فعلا نباید درباره آینده دور حرف زد چون اصلا معلوم نیست در انتهای فصل چه اتفاقی می افتد. من که منتظرم فصل تمام شود . اینکه مالکیت تیم بر عهده چه کسی خواهد بود یا سایر اتفاقات را نمی دانم. بگذارید تا انتهای همین فصل حرف بزنیم. مطمئن باشید که تا آن موقع قلعه نویی به کارش ادامه می دهد و امیدوارم انتهای فصل برای مان خوشایند یا راضی کننده باشد.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =