عابدینی و رفقا به «پدیده» می‌روند؟/ اسپانسر سابق داماش در راه مشهد

تیم فوتبال پدیده این روزها حال و روز خوشی ندارد و با مشکلات مالی بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، از این حیث شاید رکوردار فوتبال کشور هم باشد.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ همه این مشکلات باعث شده که ادامه تیم‌داری این باشگاه در هاله‌ای از ابهام باشد و حتی مذاکره با برخی حامیان مالی هم برای پای کارآمدن به گوش می‌رسد.
یکی از مجموعه‌هایی که این روزها صدای پایش در مشهد به گوش می‌رسد، «گروه شرکت‌های گرند» است که حتی سال گذشته نیز تا پای خرید امتیاز داماش گیلان هم پیش رفتند و به خاطر اینکه نتوانستند این امتیاز را از استان گیلان به مشهد منتقل کنند قید تیمداری در لیگ برتر را زدند.
با تمام این‌ها «مجید طلایی» ‌مدیرعامل شرکت گرند در پاسخ به این سوال که آیا قصد تیم‌داری در ورزش کشور را دارید؟ به «خبرآنلاین» خراسان رضوی، می‌گوید: «دنبال این موضوع هستیم و درخواست‌های مکرری از سوی سهامداران وجود دارد که در لیگ برتر فوتبال حضور پیدا کنیم. البته در صورت ورود به ورزش با تمام اعضای گرند همفکری خواهیم کرد.»
طلایی در خصوص اینکه چرا از تیم پدیده در این شرایط حمایت نمی‌کنید؟ تاکید می‌کند: «همه ما مردمان مشهد باید از تیم‌های ورزشی استان خراسان رضوی حمایت کنیم و پدیده هم متعلق به این مردم است و من هم به عنوان یک فرد چه مالی و چه معنوی از این تیم حمایت می‌کنم و از تمام مردم و مسئولان استانی نیز می‌خواهم که در در حد بضاعت با تمام از پدیده حمایت کنند.»
صحبت‌های دو پهلویی طلایی، شاید در آینده حامل خبرهای جالبی برای فوتبال کشور باشد!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    2 0
    فوتبال دو قبضه این آقایانه فقط؟ همه جا میرند