دادستان بابلسر با بیان اینکه در سال 93 تعداد 18هزار و862 پرونده به دادستانی شهرستان بابلسر ارجاع داده شد، گفت: از این تعداد 18هزار و 609 پرونده مختومه اعلام شد.

 

محسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران با بیان اینکه در سال 93تعداد 18هزار و862 پرونده به دادستانی شهرستان بابلسر ارجاع داده شد، گفت: از این تعداد 18هزار و 609 پرونده مختومه اعلام شد.

وی تعداد شعبه فعال بابلسر تا سال 93 را 3  شعبه دادیاری، یک شعبه بازپرسی و یک شعبه دادستانی عنوان کرد و افزود: بیشترین آمار جرائم این شهرستان ضرب و جرح عمدی، سرقت مستوجب تعزیر و مواد مخدر می باشد.

دادستان بابلسر با اشاره به ممنوعیت ساخت و ساز غیرمجاز خاطرنشان کرد: با توجه به تبصره 2ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی که ماموران جهاد کشاورزی را مکلف کرد با حضور نماینده دادستان اقدام به قلع و قمع کنند که در به دنبال این موضوع تعداد 105بنا قبل از صدور حکم قطعی در افراتخت بهنمیر صورت گرفت.

نوروزی تعداد قلع و قمع صورت گرفته در شهر بابلسر را تا 20 فروردین امسال 7 مورد اعلام کرد و گفت: قلع و قمع تعداد 14قطعه ساخت و ساز غیرمجاز نیز در زمین‌های زراعی در روستای کرفون بخش بهنمیر انجام شد.

وی همچنین از دستگیری سارق حرفه‌ای در این شهرستان که در ایام نوروز اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو مزدا  3 و سرقت قطعات خودروهای دیگر می نمود خبر داد و افزود: در حال حاضر سارق دستگیر و پرونده در حال بررسی است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =