«خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» به عنوان شعار بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

به گزارش خبرآنلاین، در توضیح انتخاب شعار نمایشگاه امسال آمده است: «کتاب خواندن یکی از ارزشمند‌ترین راه‌های ارتباط میان انسان‌هاست. وقتی ما کتاب می‌خوانیم وارد یک گفت‌و‌گوی بی‌کران در حوزه دانش و فرهنگ می‌شویم. هسته مرکزی این شعار بر این موضوع تاکید دارد که کتاب‌خوانی یک نوع گفت‌و‌گو کردن است که هم می‌تواند در داخل کشور اتفاق بیفتد و هم در سطح بین‌المللی. از آن‌جا که ایران همیشه قصد داشته است با فرهنگ‌های مختلف ارتباط داشته باشد و به معرفی فرهنگ خود بپردازد و دیگر فرهنگ‌ها را نیز بشناساند، در این گفت‌وگو می‌توانیم فرهنگ خود را بشناسانیم. از این‌رو به تعبیری بهتر «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» است.»

مدیر کمیته روابط عمومی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنین در گفتگو با مهر از سفارش طراحی پوستر این دوره از نمایشگاه کتاب تهران به ابراهیم حقیقی گرافیست باسابقه خبر داد و گفت: آقای حقیقی پذیرفته است که پوستر نمایشگاه امسال کتاب تهران را اتُد بزند. به احتمال زیاد طرح این پوستر، برگرفته از شعار نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت‌ماه 1394 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =