سرمربی گسترش فولاد تبریز از وزیر ورزش و جوانان خواست مشکل توپ‌جمع‌کن‌های مشهدی را حل کند!

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ «فراز کمالوند» در نشست خبری بعد از بازی تیمش با «پدیده» اعلام کرد که آنقدر عصبانی است که نمی‌تواند درباره بازی صحبت کند، اما فریاد زد که «یکی این مشکل توپ‌جمع‌کن‌های مشهدی را حل کند!»
وی مدعی شد: «توپ‌جمع‌کن‌ها در طول بازی ناسزاهای بسیار خجالت‌آوری را نثار بازیکنانم کردند و ضروری است تا مسئولان فدراسیون به این وضعیت رسیدگی کنند.»
کمالوند در ادامه در حالی که صدایش می‌لرزید افزود: «من نمی‌دانم، یکی باید این مشکل را حل کند، وزیر ورزش، رئیس فدراسیون یا هر کس دیگر، این مشکل از مرز هزار بار و صدهزار بار گذشته، اما حل نشده است.»
وی افزود: «دروازه‌بان و مدافع من دارند توی رختکن گریه می‌کنند، آن‌ها چه گناهی کرده‌اند که فحش ناموسی بشنوند؟ مشکل فحاشی توپ‌جمع‌کن‌ها در مشهد خیلی قدیمی شده که کسی به فکر نیست.»
اما خود کمالوند هم مدت زیادی در مشهد مشغول به کار بود، آیا آن موقع از این مشکلات نبود؟ کمالوند در این باره گفت: «به خدا آن زمان از این خبرها نبود، آن هم در استادیومی که فاصله تماشاگر تا زمین 5متر بود، اما الان دیدیم که چه بلایی سر بازیکنان ما آوردند. شما اگر یک دروازه‌بان و مدافع را پیدا کردید که از مشهد فحش نشنیده باشد، بگویید من دروغ گفته‌ام!»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =