۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
ال‌جی دوباره سراغ ویندوز رفته است

تقریباً پنج سال پیش ال جی ترجیح داد از تولید تلفن های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون دست کشیده و به سراغ ساخت موبایل های اندرویدی برود، اما حالا به نظر می رسد این غول تکنولوژی ساکن کره جنوبی تصمیم گرفته پس از سال ها مجدداً با پلتفرم موبایل مایکروسافتی ها آشتی نماید.

دیجیاتو نوشت: طبق گزارش های رسیده آنچه که در تصاویر مشاهده می نمایید یک تلفن هوشمند تحت ویندوز فون و تولید شده توسط ال جی است که احتمال می رود طی سال جاری از طریق اپراتور مخابراتی ورایزن در اختیار کاربران قرار گیرد.

بر اساس موارد قابل رویت در عکس به نظر می رسد که موبایل یاد شده در حال اجرای ویندوز فون ۸.۱ باشد و از آنجایی که مایکروسافت کوشش دارد تا همه ی تلفن های هوشمند تحت نسخه ی ۸.۱ پلتفرم موبایلی اش را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهد، لذا دور از ذهن نیست که محصول جدید ال جی نیز از این قاعده مستثنی نباشد.

تا کنون سخنی در مورد نام انتخابی برای اسمارت فون مورد بحث به میان نیامده و در مورد قابلیت های آن نیز اطلاعات چندانی در دسترس نیست، هر چند که از شکل ظاهری اش می توان حدس زد که این یک محصول پرچمدار نخواهد بود.

برخی منابع همچون وب سایت PhoneArena احتمالاً می دهند تلفن هوشمندی که در تصویر حضور دارد در اصل نسخه ای مشابه از موبایل ۵ اینچی LG D635 باشد که سال گذشته شاهد انتشار اخباری در رابطه با آن بودیم.

در صورتیکه این حدس درست باشد تلفن هوشمند ویندوز فونی کمپانی کره ای همانند موبایل های اخیراً معرفی شده توسط مایکروسافت، یک اسمارت فون اقتصادی خواهد بود که از نمایشگری با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می برد و البته برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آن باید قدری منتظر بمانیم.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =