فرمانده نیروی دریایی سپاه: سیاست‌های آمریکا در منطقه شکست خورده است

ایرنا نوشت:

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی دانست و گفت: سیاست های آمریکا در منطقه شکست خورده است.

سردار علی فدوی پنجشنبه در مسجد امام موسی کاظم علیه السلام کوی ذوالفقاری آبادان در آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت هفت صیاد این شهر، افزود: امروز ملت های آزاده جهان با الهام گرفتن از انقلاب مردم ایران، از عزت خود در برابر زورگویی و زیاده خواهی دشمنان دفاع می کنند.

وی گفت: استکبار و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی با توطئه انگیزی و آتش افروزی و جنگ، میان کشور های اسلامی، نظاره گر مسلمان کشی در کشورهای مسلمانان هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سیاست های آمریکا در عراق، سوریه، لبنان و افغانستان شکست خورده است و بی این سیاست در یمن نیز شکست خواهد خورد.

سردار فدوی با بیان بر توانمند سازی نظامی کشور در برابر تهدیدات خارجی، گفت: نیروی دریایی سپاه از سال 1365 تاکنون همواره به عنوان نیروی خط شکن در دریا بر توانمندی خود افزوده است.

وی گفت:آنچه باعث شد 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات همچون دشمنی با پیروزی و عزتمنمد باشیم، توانمندی در برابر تهدیدات آنها است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب سلامی اظهار داشت: این نیرو، خود را همیشه خود را در برابر تهدیدات دشمن، ولایتمدار و تکلیف مدار می داند و بر اساس توانمندی نیروی دریایی در منطقه حضور داشته و با برگزاری رزمایش ها، توان دفاعی خود را آزمایش می کند.

هفت صیاد آبادانی حدود 40 روز پیش در خور موسی بندر ماهشهر به شهادت رسیدند و دو صیاد نیز مجروح شدند.

این آیین از سوی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره شیلات شهرستان آبادان برگزار شد.

در آیین بزرگداشت این شهیدان، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهیدان، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از ائمه جمعه شهرهای استان حضور داشتند.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409484

برچسب‌ها