حجت‌الاسلام تقوی: تحجر سیاسی بدترین آفت برای یک جریان سیاسی است

نسیم نوشت:

رئیس شورای هماهنگی اصولگرایان در نشست واحد خواهران شورا با بیان اینکه ما نقش زنان را باور داریم اظهار داشت: کسی کارت دعوت نمی‌فرستد باید بر اساس تعهد و اعتقادات خود در صحنه باشیم.

حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای هماهنگی اصولگرایان، در نشست واحد خواهران شورای هماهنگی اصولگرایان با عنوان جشن میلاد کوثر ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) با بیان اینکه اگر بر ولی زمان اصرار می‌کنیم به تبعیت از فاطمه زهرا است اظهار داشت: بیان ریشه‌های فتنه از دیگر کارهای این بانوی بزرگوار بوده است که همچنان الگو است، افشا گری نفاق و جنگ با منافقین نیز باید مدنظر باشد، حضرت زهرا نیز در زمان خود این جریان نفاق را افشا کردند.

تقوی ادامه داد: در زمان حضرت رسول خواص جامعه از لحاظ سیاسی مرتد شدند و فقط سه نفر باقی ماندند، در روز ولایت باید فریاد زد و برای مردم تبیین کرد که باید از ولی و امام جامعه خود حمایت کنید.

وی به زنان تأکید کرد: زمان شناس باشید و همواره در صحنه حضور داشته از آرمان‌ها پاسداری کنید، ما در صحنه موفق سیاسی نقش زنان را باور داریم، کسی کارت دعوت نمی‌فرستد باید بر اساس تعهد و اعتقادات خود در صحنه باشیم؛ کاٌرهای فردی نتیجه ای ندارند باید به دنبال کارهای جمعی بود.

رئیس شورای هماهنگی اصولگرایان تصریح کرد: خوشبختانه کارهای خوبی انجام شده و با توجه به اینکه فعالیت نیروهای اصولگرا در استان ها بهتر از تهران است، اصولگراها درک کرده اند که نباید فردی و سلیقه ای رفتار کنند.

وی با بیان اینکه باید خودمان را باور کنیم گفت: با خود باوری و با حفظ روحیه انقلابی و جهادی اصولگرایان حرکت کنیم، اختلاف سلیقه ها را کنار بگذاریم و در مشترکات متحد باشیم، تحجر سیاسی بدترین آفت برای یک جریان سیاسی است، اولویت سنجی در کارها وجود داشته باشد و از موانع نترسیم و باید هزینه ها را در تظر گرفت و آنها را پرداخت کرد.

تقوی در پایان با اشاره به مشکلات و شکست‌های گذشته اصولگرایان تأکید کرد: باید بررسی کرد و آسیب شناسی داشت، و عوامل شکست خود را بشناسیم ، باید با ولایت مداری کارها را پیش ببریم.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =