ایران نوشت:

جانشین مرحوم آیت‌الله توسلی در دفتر امام(ره)، درباره انتقادها از سخنان آیت‌الله هاشمی در همایش «بانوی انقلاب» گفت: « ارزشی ها، ارزش انقلاب را می دانند ونمی توانند خشک مقدس باشند».
آیت الله محمدرضا رحمت در گفت و گو با «آنا» همچنین درباره خاطره آیت آلله هاشمی از همسر امام خمینی‌(ره) مبنی بر اینکه خانم ثقفی ایشان را به نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری سال 84 تشویق کرده‌اند، تأکید کرد: «همین نقل‌قولی که آقای هاشمی می‌گوید درست است. ولی باید دقت شود که نه آقای هاشمی و نه خانم ثقفی در این موضوع نام کسی را بیان نکردند، حال چرا یک عده این را به خود نسبت می‌دهند».
آیت‌الله رحمت - از شاگردان امام خمینی(ره) - پیرامون اظهارنظر برخی افراد مبنی بر اینکه سخنان هاشمی درباره برخوردهای قهری با فعالان سیاسی به خاطر محاکمه فرزندش در دستگاه قضاست، گفت:
«برای افرادی مانند آیت‌الله هاشمی که روزهای سخت بسیاری را دیده است، این‌گونه مسائل که امروز برای فرزندشان مطرح است، باعث نمی‌شود که مسائل شخصی و خانوادگی را در مسائل کلان مملکتی دخالت دهند. آقای هاشمی از حرف مردم سخن گفته است؛ چراکه گزارش‌های زیادی به وی می‌رسد. آقای هاشمی مسائل را می‌بیند و می‌فهمد».

 

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    حالا فرض کنیم که گفته مگر چه تقدسی در این مورد وجود دارد که تابع آن باشیم
  • فاطمه تبریزی DE ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    96 56
    آیت الله هاشمی روز های سختی رو پشت سر میزاره همه برای سلامتیشون دعا کنیم
  • محسن A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    11 3
    حضرت آیت الله رفسنجانی مردی برای تمام فصول. ولی حیف که در چند سال اخیر به دلیل کوته بینی ،کینه و بغض بعضی افراد که بدلیل بی تدبیری به قدرت رسیدند کشورمان نتوانست از تمام ظرفیت ایشان بخصوص در عرصه ی سیاست خارجی استفاده ببرد،که مسلما بیشترین ضرر را مردم بردند که اثرات آنرا بوضوح مشاهده می کنیم.صد حیف که چگونه بخاطر گروه و باند و حزب و به اسم دین و اصولگرایی با مصالح دینی و ملی بازی میشود.
  • موسوی A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    3 10
    علاقه مندان آقای هاشمی حتما نام آقای حشمت الله طبرزدی رو به یاد دارند... روزنامه پیام دانشجو. این روزنامه در زمان صدارت هاشمی جز منتقدین بود و همه میدونن که چه بلاهایی رو سرش آوردن... آقای هاشمی حالا چی شده علم آزادیخواهی و روشنفکری رو علم کردید... بترسید از روزی که خداوند پرده از اعمالتون برداره، تا به کی میخواهید مرعوب اطرافیانتون باشید؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    12 3
    درود خدا بر هاشمی عزیز