گوینده اخبار سیما چرا و به پیشنهاد چه کسی نایب رئیس بانوان والیبال شد؟

محمدرضا داورزنی می گوید خودش زهره میرسپاسی را نمی شناخته اما وقتی با او آشنا شده و کارنامه فعالیت هایش را دیده مطمئن شده او می تواند گزینه ای مناسب برای نایب رئیسی بانوان فدراسیون باشد.

مهدیه جباری - خبرگزاری خبرآنلاین : محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرآنلاین درباره دلایلش برای انتخاب نایب رئیس بانوان این تشکیلات سخن گفت. زهره میرسپاسی انتخاب او برای جایگاهی بود که سه ماه خالی مانده بود. او درباره این انتخاب می گوید:«آیا شما پیشینه ایشان را می شناسید؟  ایشان کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دارد و دکترایش را در رشته مدیریت برنامه ریزی گرفته است. سال ها مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه بوده . در آموزش و پرورش و به عنوان پژوهشگر حوزه ورزش بانوان هم تجربیات زیادی دارد. البته یک والیبالیست ملی پوش نبوده اما غریبه با والیبال نیست و در سطح اموزشگاهی ، والیبال هم بازی کرده است.»

ما آیا این انتخاب به دلیل چهره رسانه ای میرسپاسی بوده است؟ داورزنی در این باره می گوید:«راستش تنها چیزی که در انتخاب مان مهم نبود جایگاه شغلی ایشان در صدا وسیما بود. من بیش از 3 ماه آن پست را خالی نگه داشتم چون به دنبال گزینه ای مناسب می گشتم. البته گزینه های زیادی داشتم. با چند استاد فعال حوزه بانوان جلسه داشتم. با خیلی از آنها حرف زدم اما به دلیل مشغله کاری شان نمی توانستند کمک حال مان باشند تا اینکه خانم شهریان معاونت بانوان وزارت ورزش ، خانم میرسپاسی را به ما معرفی کردند. با هم چند جلسه ای نشستیم و صحبت کردیم و دیدیم نظرات مان به هم خیلی نزدیک است. آنچه در اولویت برنامه های ما برای سال 94 وجود دارد ، این است که بتوانیم اط نظر فرهنگی طرح توسعه والیبال بانوان را پیش ببریم. این توسعه  نیاز به مدیری قوی و برنامه مند داشت. البته نه اینکه مدیران کم کار کرده باشند اما از این پس می خواهیم کمی تمرکزمان را در حوزه بانوان بیشتر کنیم. خانم میرسپاسی برنامه ویژه ای برای این حوزه داشتند. به همین دلیل همکاری مان را آغاز کردیم و امیدوارم این حوزه حساس را با هدایت شان بتوانند بخوبی پیش ببرند.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    38 4
    بنا به دستور خانم شهریان معاونت بانوان وزارت ورزش