مهر نوشت:

معاون وزیر امور خارجه کشورمان روز دوشنبه ۲۴ فروردین ماه با ابواحمد فواد، معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین و هیات همراه دیدار و گفتگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان، معاون وزیر امور خارجه کشورمان روز دوشنبه ۲۴ فروردین ماه با ابواحمد فواد، معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین و هیات همراه دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این ملاقات با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره فلسطین را موضوع اصلی و محوری جهان اسلام می داند، افزود: بدون شک صف بندی موجود در منطقه، میان اردوگاه وابسته به مقاومت و اردوگاه صهیونیستی شکل گرفته است که متاسفانه برخی آگاهانه یا غیر آگاهانه در این مصاف در کنار دشمن صهیونیستی قرار گرفته اند.

امیر عبداللهیان با انتقاد از تجاوز سعودی به کشور مسلمان یمن و سکوت ریاض در قبال تداوم شهرک سازی توسط صهیونیستها و یهودی سازی اولین قبله مسلمانان جهان، اظهار داشت: از حاکمان جدید عربستان انتظار می رود در مسیر صلح، ثبات و امنیت منطقه گام بردارند و به کشتار و محاصره مردم مظلوم یمن پایان دهند.

وی همچنین در خصوص اوضاع اردوگاه یرموک در سوریه نیز ابراز نگرانی کرد.

معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، ضمن تقدیر از حمایت های مردم مسلمان یمن از آرمان فلسطین بویژه در زمان جنگهای غزه، مواضع برخی کشورهای منطقه و حمله نظامی عربستان به یمن رامورد انتقاد قرارداد و آن را به نفع رژیم صهیونیستی و سبب تنفر ملتهای منطقه از مهاجمان دانست.

ابواحمدفواد، ضمن ارائه توضیحات مبسوطی در خصوص وضعیت اردوگاه یرموک در سوریه و تقبیح رفتارهای زشت و غیر انسانی عناصر داعش و دیگر گروهک های تروریستی در این اردوگاه، ریشه اصلی تمام مشکلات منطقه را موجودیت نامشروع و ساختگی رژیم صهیونیستی دانست.

وی با بیان جایگاه مهم و شایسته سوریه در محور مقاومت و تشریح توطئه های گوناگون خارجی علیه دولت و مردم سوریه، تاکید کرد سرنوشت محتوم رژیم جنایتکار و اشغالگر قدس، چیزی جز نابودی نخواهدبود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =