۰ نفر
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

سرتیپ پاسدار احمد وحید دستجردی با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد تعاون و جانشین مهندس پرویز فتاح منصوب شد.

به گزارش سپاه نیوز، آیین تکریم و معارفه مدیر عامل بنیاد تعاون سپاه روز دوشنبه با حضور سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان، مدیران و مسوولان بنیاد تعاون برگزار شد.

مهندس فتاح مدیر عامل سابق بنیاد تعاون سپاه در این مراسم رضایت بندگان را از نشانه های جلب رضایت الهی برشمرد و گفت: افتخار ما این است که ولایی، پاسداری و ارزشی عمل کرده و نگاه اعتقادی را در کارها مورد توجه قرار می دهیم.

وی برنامه محوری را از نکات بارز فعالیت های بنیاد تعاون دانست و گفت: عملگرایی و رویارویی با مسایل و مشکلات از نزدیکف دیگر شاخصه مورد توجه در مدت تصدی مسوولیت در بنیاد تعاون بود که نتیجه آن انجام 120 سفر به استانها و شهرستانها است که از این بین بیشترین سهم به مناطق محروم اختصاص یافت.

مهندس فتاح با قدردانی از فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه در ایجاد وحدت رویه و حمایت در انجام خدمت رسانی هر چه مطلوب تر پاسداران برای سردار احمد وحید دستجردی در مسوولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

سردار احمد وحید دستجردی نیز در سخنان کوتاهی با قدردانی و تشکر از زحمات و فعالیت های مثمرثمر مهندس فتاح در مدت تصدی مسوولیت مدیر عاملی بنیاد تعاون سپاه گفت: امیدواریم در ادامه این مسیر در چار چوب سیاست های ابلاغی، با هدایت و حمایت فرمانده کل سپاه بتوانیم گام های موثری را در خدمت رسانی هر چه بیشتر به کارکنان برداریم.

مهندس پرویز فتاح که سابقه پنج سال مدیرعاملی بنیاد تعاون سپاه را دارد با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب شد.

سردار احمد وحید دستجردی که در مقطعی سمت مدیر عاملی بنیاد تعاون سپاه را پیش از مهندس فتاح بر عهده داشت، سابقه ریاست سازمان هوا فضای وزارت دفاع و قائم مقامی وزارت دفاع را نیز در کارنامه فعالیت های خود دارد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408963

برچسب‌ها