وزیر آموزش و پرورش: امیدواریم ثمره شعار سال به مردم بازگردد/ پیگیری مجوز استخدام ۵ هزار نفر

ایرنا نوشت:

وزیر آموزش و پرورش، نشست مشترک شب گذشته مجلس و دولت را خوب و موثر توصیف کرد و گفت: امیدواریم نتیجه همدلی و همزبانی مسوولان به مردم بازگردد.

علی اصغر فانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزبانی و همدلی، هنگامی ایجاد می شود که اعتماد متقابل بین دولت و ملت باشد، لازمه اعتماد متقابل نیز صداقت، همدلی و همفکری است.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان دولتی در پنجمین نشست مشترک قوای مجریه و مقننه همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشتند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در مورد استخدام های جدید در این وزارتخانه گفت: مجوز استخدام پنج هزار نفر را به استناد ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان به طور شفاهی اخذ کرده ایم و در حال حاضر نیز پیگیر دریافت مجوز کتبی آن هستیم تا ان شاء الله دستورالعمل استخدام را اعلام کنیم.

پنجمین نشست مشترک قوای مجریه و مقننه پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، یکشنبه به میزبانی دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    11 1
    فقط حرفهای تکراری و دیگر هیچ.
  • دبیر A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    14 2
    من یک دبیر هستم با سابقه 22 سال کار با مدرک کارشناسی استخدام شدم حقوقم از دفتر دار ،مسئول it و.....کمتره مگر طبق نظر کارشناسان آموزشی یک ساعت تدریس برابر یا 80 ساعت کار اداری نیست ؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    5 0
    براهمه دعاکنید استخدام شن بی کاری خیییییبلی بده برامنم دعاکنید
  • مظلومان واقعی A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    2 0
    با سلام:با تشکر از جناب اقای فانی وزیر محترم اموزش و پرورش.ما قراردادیی های اموزش وپرورش مظلومان واقعی هستیم که پایه حقوق کارگری میگیریم ولی عیدی کارمندی؟؟؟کاش این قشر محروم را هم جز 5هزار ردیف استخدامی قرار میدادید و ما را هم به پیمانی تبدیل وضعیت میکردید تا شاهد ظلم کمتری شویم؟ما قراردادیی ها نه امنیت شغلی داریم ؟؟و نه اعتباری برای وام گرفتن داریم؟یه داد ما برسیددددددددد ما قراردادیها فریاد رسی نداریممممممممممممم