در این تصاویر آزادی بخشی از اردوگاه یرموک را ببینید

گروه‌های فلسطینی و نیروهای ارتش با انجام عملیاتی، مناطق گسترده‌ای در اردوگاه یرموک از جمله مناطق واقع در خیابان فلسطین و خیابان فواد حجازی را از سلطه تروریست‌های داعش خارج کرده و این مناطق را بازپس گرفتند.

 

 

 

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم، عملیات نظامی دراردوگاه یرموک ادامه دارد و گروه های فلسطینی مورد حمایت نیروهای دفاع ملی و ارتش سوریه توانستند پس از تسلط بر منطقه الرجوله و صاله السعاده که از خیابان فلسطین به خیابان اصلی یرموک و از خیابان فواد حجازی به سوی مسجد صلاح الدین امتداد دارد، بر خیابان فلسطین تسلط یابند.

"ابوعماد" مسوول نظامی نیروهای صاعقه ( طلیعه داران جبهه خلق برای آزادی فلسطینی در اردوگاه یرموک) در گفت وگو با العالم اظهار داشت: با حمایت ارتش عربی سوریه پیشروی به این منطقه که هم اکنون در کنترل ماست، حاصل شد و باندهای تروریستی از این مناطق رانده شدند.

وی با تاکید بر این که ما آماده پیشروی هر چه بیشتر در اردوگاه هستیم، افزود: تکفیری ها هنگام عقب نشینی، مدارس اونروا (آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای پناهندگان فلسطینی) و ساختمان های مسکونی را تخریب کردند.

مسوول نظامی نیروهای صاعقه گفت: نیروهای پیش رونده بر اساس تاکتیک های نظامی جدید به چندین بخش تقسیم شدند تا هرگروه جدا از دیگران برای تثبیت و استحکام مناطق آزاد شده تلاش کرده و به اهداف خود دست یابد.

ابوعماد افزود: عناصر تروریستی داعش تضعیف شده و خود را پس کشیده اند و فقط ایده سربریدن برایشان باقی مانده و در حال عقب نشینی در اردوگاه بوده که نیروهای دفاع ملی و کمیته های فلسطینی هم اکنون در حال پیشروی به سمت داخل اردوگاه هستند.

دوربین شبکه العالم نیز به میان ساختمان هایی که گروه های فلسطینی باز پس گرفته اند، رفته و درگیری های خیابان های تنگ و بناهای چسبیده به هم را از خانه ای به خانه دیگر و آثار خون هایی را که افراد مسلح داعش حتی در دبستانها و مناطق مسکونی و غیر نظامی بر جای گذاشته اند، ثبت می کند.

به گزارش خبرنگار العالم، روحیه مبارزان درنبرد با تروریست های داعش، پس از این پیشروی و گذر از موانع ایجاد شده بسیار بالا رفته است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =