گل مهدی طارمی به استقلال خوزستان یادآور گل فرشاد پیوس در دربی سال 69 بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛یک حرکت از چپ یک پاس مقابل دروازه.یک جایگیری در نقطه کور خط دفاعی و فرو ریختن سنگر آبی ها.این ترسیمی از گل مهدی طارمی به استقلال خوزستان بود.شماره 17 سرخ ها یادآور صحنه ای مشابه در صندوقچه خاطرات دربی بود. 28 دی ماه 69 حدود یکسال و نیم قبل از به دنیا آمدن مهدی طارمی ، یک شماره 17 تاریخی ، گلی مشابه گل طارمی یه ثمر رسانده بود. فرشاد پیوس آن روز روی پاس عرضی مرحوم فریبرز مرادی از جناح راست حرکتی مشابه انجام داد و عابدزاده گلر آن زمان استقلال را تسلیم کرد.

از طارمی که در مورد گل فرشاد پیوس به خبرآنلاین گفت:«بعد از بازی بچه ها صحنه آن گل را از اینترنت دانلودکردند و برایم فرستادند.جالب بود.البته من هیچگاه خودم را با اسطوره ای مثل آقا فرشاد مقایسه نمی کنم.آن زمان من هنوز به دنیا نیامده بودم ولی چه کسی است که نداند فرشاد پیوس چه نام بزرگی در فوتبال ما بوده و هست.او فرشاد پیوس است و همین که در چنین صحنه هایی یادآور او باشم به خودم می بالم و خوشحال می شوم.»

او ادامه داد:«من بازی های آقا فرشاد را یادم نیست.چهار ساله بودم که او خداحافظی کرد ولی میدانم که با پوشیدن پیراهنی که تن او و آقا مهدی (مهدوی کیا) بوده مسولیتم سنگین است.»

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =