قسمت هفتم فیلم «سریع و خشمگین» در زمینه نابود کردن تعداد ماشین‌ها برای ساخت یکی از قسمت‌های این مجموعه رکورددار است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، فيلم «سريع و خشمگين 7» ساخته جيمز ون در مدتي كمتر از يك هفته در سراسر جهاني فروشي بالاي نيم ميليارد دلار را تجربه كرده و تاكنون سريع‌ترين فيلم سال 2015 از نظر فروش بوده است.

اما گزارش‌ها حاكي از اين است كه 230 اتومبيل در حين فيلمبرداري اين فيلم در كلرادو،آتلانتا و ابوظبي داغان شدند. اتومبيل‌هاي داغان شده شامل چندين مرسدس بنز سياه، يك فورد كراون ويكتوريا و يك ميتسوبيشي مونترو هم شده است. حدود 20 تا 30 اتومبيل خسارت ديده پس از خروج از صحنه فيلمبرداري توسط شركت نابودكننده اتومبيل باني در كلرادو به طور كامل از بين رفتند تا مطمئن شوند كه آنها دوباره به بازار بازنخواهند گشت.

اين فيلم كه بر از تعقيب و گريز خياباني و ادامه‌اي بر 6 فيلم قبلي اين مجموعه است، براي آخرين بار از حضور پل واكر فقيد بهره گرفته است.  اين در حالي است كه فيلم جيمز ون هنوز در چين و ژاپن اكران نشده كه دومين و سومين بازار بزرگ فيلم در جهان هستند و حتما با نمايش در اين كشورها به سرعت از مرز يك ميليارد دلار هم عبور خواهد كرد تا در گروه 10 فيلم پرفروش تاريخ جاي بگيرد. فيلم هفتم به راحتي مي‌تواند فيلم ششم اين مجموعه را كه در سال 2013 موفق به فروشي 789 ميليون دلاري شده بود پشت سر بگذارد.

فيلم «سريع و خشمگين 7»‌ به چهارمين فيلم پرفروش تاريخ در اولين آخر هفته اكران تبديل شد و پس از آخرين فيلم «هري پاتر» با فروش 483.2 ميليون دلار، «هري پاتر و شاهزارده دورگه» با فروش 394.4 ميليون دلار و «انتقام جويان» با فروش 392.5ميليون دلار قرار گرفت. اين فيلم حدود 392.3 ميليون دلار فروش كرد و انتظار مي‌رود اين آخر هفته نيز 60 ميليون دلار تنها در آمريكا فروش كند.

پل واكر به عنوان يكي از بازيگران اصلي اين مجموعه نتوانست همه صحنه‌هاي اين فيلم را بازي كند و به دليل تصادفي كه با اتومبيل پورشه در كاليفرنيا براي او در نوامبر 2013 روي داد، درگذشت. ولي توليد اين فيلم با حضور دو برادر او كودي و كلب در نقش اين بازيگر 40 ساله ادامه يافت و با استفاده از سيستم جلوه‌هاي تصويري كامپيوتري صحنه‌هاي باقي مانده گرفته شد. طبيعي است كه تهيه اين صحنه‌ها چقدر براي سازندگانش دشوار بوده تا آخرين حضور واكر را به درستي بر روي صفحه بزرگ ممكن كنند. اين مسايل نيز به فروش بيشتر اين فيلم كمك كرد.

«سريع و خشكمگين 7» اين آخر هفته در روسيه اكران مي‌شود و يكشنبه در چين به روي پرده مي‌رود. ژاپن نيز 17 آوريل شاهد نمايش اين فيلم خواهد بود. 

منبع: گاردين/ 10 آوريل

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ل A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    3 0
    این فیلم واسه ماست
  • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    34 0
    فخیم زاده بدبخت میخواست یه پیکان قرازه تو خواب و بیدار بترکونه پدرشو دراوردن