حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی و پارلمانی گفت : چهارشنبه گذشته ملاقات مهمی بین حسین صادقی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ریاض با عالیرتبه ترین مقام مسئول سعودی درخصوص موضوع دو مأمور مجرم عربستانی صورت گرفت .

به گزارش خبرآنلاین، به گفته قشقاوی در این دیدار مسئول عالیرتبه سعودی در پاسخ به پیگیری های سفیر ایران اظهار نمود : اتفاقی که افتاد مایه تأسف شدید ما و خجالت آور می باشد .
وی گفت : مرتکبین این عمل غیر انسانی و ناشایست هم اکنون در زندان به سر می برند و پرونده نزد مدعی العموم می باشد .
این مقام مسئول در ادامه قول داد : ما جز به اشد مجازات آنها هرگز رضایت نخواهیم داد و شما را در جریان موعد آن قرار خواهیم داد تا خانواده قربانیان از نزدیک شاهد آن باشند .
شایان ذکر است در ملاقات مشابه دیگری ، صادقی سفیر جمهوری اسلامی ایران با معاون وزیر خارجه عربستان ، وی نیز با حیوانی خواندن عمل انجام شده گفت : وزارت خارجه عربستان نیز به نوبه خود خواستار اشد مجازات در صدور حکم برای این دو مجرم سعودی می باشد .
قشقاوی در پایان گفت : وزارت امور خارجه در جریان کامل جریحه دار شدن احساسات و افکار عمومی هموطنان عزیز می باشد . به همین دلیل تا حصول نتیجه قطعی به پیگیری مستمر خود ادامه داده ، همگان را در جریان امر قرار خواهد داد .
وی گفت : البته مطالب اغراق آمیز و غیر واقعی نیز عمدتاً در فضاهای مجازی در جریان می باشد که نباید به آنها توجه شود .

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سفیر A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    8 3
    باید به اشد مجازات برسه کوتاه نیایید