درخواست مارین لوپن از پایه گذار حزب راست افراطی فرانسه!

پس از دو روز مشاجره شدید سیاسی و خانوادگی میان ژان ماری لوپن، پایه گذار حزب راست افراطی فرانسه موسوم به جبهه ملی و دخترش مارین لوپن، رییس کنونی این حزب، خانم لوپن در یک مصاحبه تلویزیونی ، از پدرش خواست که از سیاست کناره گیری کند.




به گزارش وب سایت شبکه خبری یورونیوز، او گفت: "ژان ماری لوپن باید عقلانیت به خرج دهد، پیامدهای اغتشاشاتی را که ایجاد می کند در نظر بگیرد و شاید از مسئولیتهای سیاسی خود کناره گیری کند."

این سخنان خانم لوپن، احتمالا در واکنش به اظهارات تکراری پدرش است که اتاقهای گازی بکار گرفته شده توسط آلمان نازی در جنگ جهانی دوم را از جزئیات تاریخ دانسته بود.
یک شهروند پاریسی ضمن استقبال از این سخنان خانم لوپن گفت: "او می خواهد از مواضع پدرش فاصله بگیرد. این بار او صریحا مخالفتش را با پدرش نشان داده و این به او امکان کسب آراء بیشتر را خواهد داد."

شهروند دیگری هم حق را به خانم لوپن می دهد و می گوید: "آقای لوپن یک کودن پیر است و باید برود. او مخصوصا این کارها را می کند، پس بهتر است که برود."

مارین لوپن، رهبر یک حزب ضد مهاجرت با مواضع جنجالی ضد اروپایی، یکی از بختهای جدی انتخابات ریاست جمهوری 2017 فرانسه محسوب می شود.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =