مسئولان باشگاه پرسپولیس هزگر فکرش را نمی کردند که با رایگان اعلام کردن بازی این تیم مقابل النصر 100 هزار هوادار به ورزشگاه بروند.

آریا صالحی:پیش بینی پرسپولیسی اشتباه از آب درآمد.شاید خود آنها هم فکرش را نمی کردند که 100 هزار هوادار به ورزشگاه آزادی بروند و بازی این تیم مقابل النصر را از نزدیک تماشا کنند.بازی های سرد و کسل کننده این تیم در لیگ برتر و قهری که هواداران با این تیم کرده بودند باعث شده بود تا سرخپوشان برای اینکه استقبال از این بازی زیاد شود یک فراخوان بدهند و بگویند:«بلیت این مسابقه رایگان است.»آنها پیش بینی حضور 50 هزار نفر را در آزادی کرده بودند اما وقتی 100 هزار نفر استادیوم را پر کردند و خیلی ها هم پشت درهای بسته ماندند تمام حساب و کتاب ها به هم ریخت.

پرسپولیسی ها که از چند روز قبل از بازی اعلام کرده بودند بازی رایگان است با ارسال نامه ای به سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال از آنها خواسته بودند تا اجازه حضور هواداران در ورزشگاه داده شود آن هم بدون اینکه بلیتی چاپ شود و کارتهای الکترونیکی شارژ شوند.

کسرایی مدیر اجرایی این بازی در این مورد می گوید:«ما خودمان پیش بینی این تعداد هوادار را در آزادی نمی کردیم.به همین دلیل وقتی جمعیت اضافه شد از دقیقه 30درها را بستیم تا بتوانیم شرایط را کنترل کنیم.»او در حالی این حرف ها را می زند که با بسته شدن درها یک خطر بزرگ تماشاگران را تهدید می کرد.خیلی ها در راهروها بودند و ممکن بود در زمان خروج زیر دست و پا بمانند.بسته شدن راههای ورودی و خروجی برای فوتبال ایران هرگز خوشایند نبوده است.بازی ایران و ژاپن و فوت چند هوادار فوتبال هنوز هم از خاطر کسی پاک نشده است.این در حالی است که اگر از قبل بلیت ها چاپ می شد و کارتهای الکترونیکی شارژ؛دیگر جای هیچ نگرانی وجود نداشت و مسئولان می توانستند با دقت بیشتری کنترل این بازی را در دست بگیرند.البته در این مسابقه نیروی انتظامی با احتیاط کامل توانست کنترل را دست خودش بگیرد.کنترلی که برای دیدارهای به این مهمی باید از قبل پیش بینی شده باشد تا خطری که در کمین است جان علاقمندان به فوتبال را تهدید نکند.

البته مسئولان ورزشگاه آزادی که حساب آمار تماشاگران از دستشان در رفته است(خیلی از تماشاگران حتی روی دیوارها نشسته بودند) نمی توانند آمار دقیقی از تعداد آنها در ورزشگاه را اعلام کنند.با این حال حسین هدایتی که اعلام کرده بود هزینه حضور هواداران در ورزشگاه را می دهد روز گذشته با ارسال نامه ای به سازمان لیگ از پرداخت پول بلیت 100 هزار هواداری که بازی پرسپولیس و النصر را از نزدیک تماشا کرده بودند خبر داد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    این جمعیت نه برای بلیط مجانی بلکه برای احترامی که به نظر و شعورشون گذاشته شده بود امدند ورزشگاه و دقیقا نشون می ده که اگه مایلی کهن و درخشان در تیمی باشند و نباشند چند هزار نفره
  • احمد IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    شکوه پرسپولیس
    • آرین IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
      0 0
      یک نفر پول خرید یک بلیت برای طبقه دوم را ندارد ولی یک نفر با یک چک پول خرید 100 هزار بلیت را پرداخت می کند . نمردیم و معنی برابری را فهمیدیم .
  • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    88 5
    یکی از عواملی که باعث کاهش تعداد تماشاچیان شد همین کارتها و بلیط های الکترونیکی بود.
  • مسعود IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    74 11
    بخاطر دعوتای امیر تتلو بوده حتما...
    • غــزلـ6 A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
      0 0
      شما شک نکن به همین دلیل بوده .همین تتلو هر پستش میدونی چندهزارتا لایک میخوره؟با یه بار گفتنش کل هوادارای پسرش میریزن ورزشگاه واسه این بازیم که صد بار خواهش کرد که هوادارا برن
  • مهران پرسپولیسی A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    61 6
    تماشاگرای پرسپولیس اومدن بازی رو دیدن اونوقت چرا پولش باید به جای دیگه واریز بشه؟
  • بی نام RO ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    چه جیگری داری هدایتی دمت گرم زنده باشی مرد
  • بی نام IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    یادمان باشد که پرسپولیس علاوه بر النصر، وزارت ورزش و آقایان خادم و سیاسی را هم شکست داد.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    400 ميليون تومان ؟
  • کوروش A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 2
    خبرجان خیلی بیشتر از 100 هزارتا بود
  • بی نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    0 0
    جناب خبر آنلاین چرا خوشحالی بعد از گل اول بازی فولادالهلال رو کار نکردی؟ واقعاً خجالت آور و دردناک بود.پیگیری کنید لطفا