عابدزاده در بزرگداشت مرحوم سیروس قایقران خاطره دیگری از دوست نزدیکش را برای حضار تعریف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛هفدهمین سالگرد درگذشت کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران پنج شنبه بعد از ظهر با حضور چهره های فوتبالی و دوست همیشه وفادر این بازیکن،احمد رضا عابدزاده برگزار شد.

در این مراسم حضار مصاحبه های مختلفی را با دوربین های تلویزیونی انجام دادند که دیدن و شنیدن آنها خالی از لطف نیست.اما احمدرضا عابدزاده که از دوستان نزدیک قایقران بوده و همیشه از او خاطرات خوبی تعریف می کند امسال درباره او گفت:«سیروس همیشه خوب بود و بازی های خوبی را انجام می داد.هر مسابقه ای که با سیروس می رفتیم خوب بود.یادم می آید در مسابقات پکن و در بازی با کره جنوبی اگر سیروس قایقران را نداشتیم معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد.در آن بازی سیروس گل زد تا ما توانستیم کره ای ها را شکست بدهیم.او همیشه خوب بازی می کرد و همیشه خوب بود.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اوستا UZ ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    131 4
    با تشكر از آقاي عابدزاده با مرام دستت درد نكنه سالي نيست كه در مراسم يادبود مرحوم سيروس قايقران شركت نداشته باشي خدا حافظت باشد
  • بی نام RO ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    82 3
    دمش گرم
  • حرف منصفانه IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    1 13
    خدا رحمتش کنه انسان شریفی بوده. اما این اظهارات احساسی است.
  • مرتضی IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    82 1
    با تغییر بسیاری شرایط در فوتبال ایران، پاسخ این سوال شاید برای خیلی از بازیکنان امروز قابل درک نباشد: سیروس قایقران پول خود را با مردم می‌خورد او بی ام و خویش را فروخت تا هزینه تحصیل سه جوان دانشجویی را پرداخت کند که در زلزله ۳۱ خرداد ۱۳۶۹ تمام اعضای خانواده‌شان را از دست داده بودند. بچه بامعرفت بندر بدون تردید یکی از یازده بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران است. سیروس، عاشق مردم کوچه و خیابان، آدم‌های یکرنگ و باصفا و البته بی‌توقع و مهربان بود. او اتومبیل بی ام و خود را هم فروخت و سوار بر رنو تصادف کرد و جان باخت ولی به خاطر مردمی بودن نامی جاودانه یافت. روحش شاد و يادش گرامی ...
  • ارتین IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    12 0
    احمد رضا عابدزاده مردی برای تمام فصول معرفت...
  • بی نام GB ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    5 7
    بهتر است تا زنده هستید با رفتار و منش پهلوانی این سابقه را خود برای خودتان بدست بیاورید. در دوران بازیکنی عالی بودید اما متاسفانه رفتار های بعد از دوران بازی شما به هیچ وجه قابل توجیه نیست و حتی سوابق ورزشی خود را با این نوع رفتارها به صورتی جدی خدشه دار کرده اید. اینکه شما به دهداری و قایقران ارادت دارید پسندیده است اما کافی نیست و باید مثل آنها عمل کنید.