رئیس مجلس شورای اسلامی، از مدیران قم خواست تا به رونق تولید و سرمایه‌گذاری در سال جدید در این استان اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مهر علی لاریجانی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه دیدار نوروزی خود با مدیران استان قم در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که امروز برای استان قم دارای اهمیت است رونق بیش از پیش تولید است چرا که استان قم دارای عقب افتادگی‌های مضاعفی است که باید هر چه سریع‌تر جبران شود.

او با بیان اینکه قم مهد تفکر اسلامی است، گفت: در کنار مسائل علمی و اسلامی؛ در بعد تولید نیز باید شاهد جهش‌هایی باشیم که در این راستا مدیران استان باید از فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده کنند.

نماینده مردم قم در خانه ملت با اشاره به انتقاد برخی از تولیدکنندگان و کارآفرینان در خصوص عدم وجود بستر‌های لازم برای امر تولید و سرمایه‌گذاری در قم گفت: از دغدغه‌های تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران این است که شرایط به گونه‌ای است که از سرمایه‌گذاری حمایت نمی‌شود و باید عنوان داشت هر استانی که بستر‌های لازم برای این امر را فراهم کند در مسابقه توسعه استان خود از سایرین جلو‌تر خواهد بود.

لاریجانی ادامه داد: برخی از استان‌ها مجموعه اقدامات خوبی برای حمایت از سرمایه گذاری انجام داده‌اند که این امر مورد استقبال واحدهای تولیدی قرار گرفته است.

رئیس قوه مقننه گفت: بانک‌ها، شهرداری و بخش‌های اجرایی استان باید حرص و ولعی نسبت به جذب سرمایه گذاران در استان داشته باشند و امیدواریم در سال جدید در این زمینه هدف گیری‌های خوبی پیش بینی شود و کار مدیران نیز به اندازه جذب سرمایه گذاری در استان سنجیده و ارج نهاده شود.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408211

برچسب‌ها